کد خبر : 63183 | 06 دی 1390 ساعت 11:14 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل شهرداری یاسوج:

چرا استقلالی‌ها دو هفته استراحت کنند؟

مدیرعامل شهرداری یاسوج گفت: به این موضوع که استقلال 2 هفته است بازی نکرده و استراحت این تیم خیلی بیشتر از ما بوده اعتراض کردیم ولی نپذیرفتند.

چرا استقلالی‌ها دو هفته استراحت کنند؟

   قباد نگین‌تاجی در مورد برنامه‌ریزی فدراسیون برای دیدار نیمه نهایی تیم‌های استقلال و شهرداری یاسوج گفت: از روز اول که مشخص شد باید در تهران مقابل استقلال به میدان برویم به این موضوع اعتراض کردیم.

وی ادامه داد:  پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در دیدار دربی به مصاف هم رفتند و از نظر ما استقلال در این دیدار با وجود هوادارانش میزبان بود.

نگین‌تاجی تأکید کرد: اگر یاسوج دو تیم در این رقابت‌ها داشت چه اتفاقی می‌افتاد و تکلیفش چه می‌شد؟ استاندار یاسوج نیز در بیانیه‌ای رسمی به میزبانی استقلال اعتراض کرد که در نهایت هم این شکایت و گلایه به جایی نرسید.

وی در مورد دیدارهای فشرده شهرداری یاسوج و برگزاری 4 دیدار در کمتر از 2 هفته برای این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول و جام حذفی گفت: به این موضوع هم اعتراض کردیم. چهارشنبه گذشته از سری مسابقات لیگ دسته اول در یزد بازی کردیم. روز گذشته نیز میزبان کاوه بودیم و باید جمعه در دیداری سنگین به مصاف استقلال برویم.

شهردار یاسوج یادآور شد: استقلال 2 هفته است بازی نکرده و استراحت این تیم خیلی بیشتر از ما بوده است. به این موضوع هم اعتراض کردیم که می‌گویند این اعتراض‌ها بی جهت است.

وی تصریح کرد: درخواست کردیم بازی با کاوه را به نیم فصل موکول کنند که متأسفانه آقای عزیز محمدی قبول نکرد، ضمن اینکه تقاضا کرده بودیم بازی عقب افتاده با پاس هم در تعطیلات نیم فصل برگزار شود که این درخواست‌مان هم رد شد.

 

دیدگاه‌ها