کد خبر : 1556193 | 02 مهر 1397 ساعت 12:21 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا به دنبال اوزیل جدید فوتبال آلمان

سفر رامون پلانس مدیر ورزشی بارسلونا به گلزن‌کرشن برای تماشای بازی سوات سردار، ستاره‌ی جوان و ترک‌تبار شالکه، رسانه‌های آلمانی را به این نتیجه رسانده که بارسا برای جذب سردار برنامه دارد.

بارسا به دنبال اوزیل جدید فوتبال آلمان

به گزارش "ورزش سه"،  سوات سردار که در آلمان از او به عنوان اوزیل جوان یاد می‌شود مثل اوزیل ملیت آلمانی داشته و برای شالکه در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند. بازیکنی خوش‌تکنیک که در آلمان بسیاری معتقدند در سالهای آینده به ستاره‌‌ای در حد و اندازه‌ی اوزیل تبدیل خواهد شد. سردار فصل گذشته با پیراهن ماینتز در بوندس‌لیگا درخشید و به گزارش SPORT.de از همان زمان توجه بارسلونا را به خود جلب کرد.

 

به گزارش SPORT.de باشگاه بارسلونا در اولین هفته‌ی رقابتهای چمپیونزلیگ عده‌ای از مسئولین ارشد خود را به نقاط مختلف اروپا فرستاده تا عملکرد چند نفر از هدفهای این تیم برای نقل و انتقالات آینده را از نزدیک زیر نظر بگیرند و سوات سردار یکی از این هدفها بوده است. از جمله هدفهای دیگر بارسا به آدرین رابیو، فرانکی دی‌یونگ و پل پوگبا اشاره شده است. به گزارش این رسانه‌ی آلمانی حضور پلانس برای دیدن بازی سوات سردار، اهمیت این بازیکن برای بارسا را نشان می‌دهند.

 

این رسانه‌ی آلمانی گزارش داده که با اینکه بارسا نیم‌نگاهی هم به دیگر هافبک‌های شالکه مثل نبیل بن‌طلب و امین حارث دارد اما تکنیک بی‌نظیر سردار او را به یکی از هدفهای اصلی غول کاتالان تبدیل کرده است.

 

همانطور که گفته شد سوات سردار فصل گذشته با درخشش در ترکیب ماینتز نام خود را به عنوان یکی از ستاره‌های جوان و نوظهور بوندس‌لیگا مطرح کرد و لقب اوزیل جوان را بدست آورد. درحالیکه چند باشگاه بزرگ آلمانی و اروپایی خواهان جذب او بودند شالکه موفق شد با قراردادی 10.5 میلیون یورویی سردار ترک‌تبار را به گنزل‌کرشن بیاورد. سوات سردار با اینکه یک شماره‌ی 8 کلاسیک است ولی می‌تواند در پستهای مختلف خط میانی بازی کند.

 

بارسلونا تا پایان فصل جاری همچنان به زیر نظر گرفتن عملکرد سوات سردار 21ساله ادامه خواهد داد ولی در رسانه‌های آلمانی این اعتقاد وجود دارد که اوزیل جوان می‌تواند در باشگاه بزرگی مثل بارسا بیش از پیش بدرخشد و خیلی زود به ستاره‌ی بزرگی مثل اوزیل تبدیل شود.

 

دیدگاه‌ها