کد خبر : 1610616 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 18:44 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: با همه توان و اقتدارمان بازی می‌کنیم

محمدرضا مهاجری که به دلیل شرایط پروازی سفر تیم به تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسولیس حضور نداشت، به سئوالات سایت باشگاه پاسخ داد.

مهاجری: با همه توان و اقتدارمان بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجری درباره بازی فردا مقابل پرسپولیس گفت : به خوبی بر حساسیت این دیدار واقف هستیم و همچون سایر بازی‌های گذشته با تمامی توان وارد میدان مسابقه خواهیم شد.

 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به حواشی ایجاد شده طی روزهای اخیر گفت: واضح است که هدف این افراد به‌هم زدن تمرکز و پایین آوردن انگیزه بازیکنان‌مان در دو دیدار باقیمانده فصل است. متأسفانه برخی رسانه ها وقتی مصاحبه می‌گیرند، جواب‌های دلخواه خود را برای سؤالاتی که مطرح می‌شود، تنظیم می‌کنند تا به قول خودشان ارزش خبری و هیجان بیشتری ایجاد شود.

 

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه آبرو و اعتبار خود را به مخاطره نمی‌اندازد، ادامه داد: من شخصیت حرافی ندارم و بازی کلمات را هم بلد نیستم، به همین خاطر صحبت‌هایم را خیلی رک و صادقانه بیان می‌کنم و چون در حال حاضر آرامش تیمم بر سایر مسائل ارجحیت دارد، اقدام و پیگیری لازم درباره رفتار رسانه‌های مذکور را طی روزهای آینده انجام خواهم داد.

 

مهاجری در ادامه افزود: ما دو بازی تا پایان فصل پیش رو داریم که هر دو برای‌مان مهم است، به همین منظور انگیزه زیادی برای ارائه بازی‌های قدرتمند و تأثیرگذار در سرنوشت لیگ داریم تا حیثیت و اعتبار والای‌مان به نمایش درآید.

 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره پیش‌بینی‌اش از معادلات آخر فصل گفت: پیشگو نیستم، ولی چون این فصل در هر دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی فعالیت داشته‌ام، هدف و آرزویم کسب بالاترین رتبه برای نمایندگان فوتبال تبریز در لیگ برتر است.

 

مهاجری در پایان حرفهای خود هم گفت: هواداران پرشور فوتبال تبریز مطمئن باشند که با تمامی توان و اقتدار مقابل حریفان ظاهر می‌شویم و ان‌شاءالله با کسب نتیجه دل آنها را شاد خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها