کد خبر : 1610759 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 14:50 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ خداحافظی احساسی هررا با منچستریونایتد

هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ فردا برابر کاردیف، آخرین بازی خود برای این باشگاه را انجام خواهد داد.

رسمی؛ خداحافظی احساسی هررا با منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، از هفته ها پیش مشخص بود که آندر هررا فصل بعد دیگر بازیکن منچستریونایتد نخواهد بود. او که قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد، احتمالا به عنوان بازیکن ازاد، راهی پی اس جی خواهد شد.

هررا سال 2014 بود که از بیلبائو به یونایتد پیوست و اکنون پس از 5 سال قصد جدایی دارد. او با پیراهن منچستریونایتد فاتح لیگ اروپا، جام حذفی و جام خیریه شد؛ ولی هرگز نتوانست در لیگ برتر قهرمان شود.

 

 

1209590

 

 

ساعتی پیش باشگاه منچستریونایتد نیز این خبر را تایید کرد و هررا در پیامی ویدیویی با هواداران یونایتد وداع گفت:« یونایتد همیشه در قلب من خواهد ماند و این را از همان روزی که پیراهن باشگاه را به تن کردم، می دانستم. باشگاهی با هزاران هوادار که همیشه بازیکنانی که همه چیزشان را برای یونایتد می دهند را به یاد خواهند داشت و برای وی احترام قائل خواهند بود.

با شنیدن اسمم در ورزشگاه و تشویق هواداران، همواره حس ویژه ای به من دست می داد و زمانی که فهمیدم هواداران من را به عنوان بخشی از تاریخ باورنکردنی باشگاه شان پذیرفته اند، احساس غرور کردم.

هر زمان برای یونایتد به میدان رفتم، چه در بردها و چه در باخت ها و حتی زمانی که در زمین حاضر نبودم، اهمیت و معنای واقعی یونایتد را درک کردم. تک تک تقریبا 200 بازی ای که برای یونایتد انجام دادم را به یاد خواهم داشت. بازی برای بزرگترین باشگاه انگلیس، افتخار ویژه ای بود. ممنون به خاطر این 5 سال خوب.»

 

 

1294586

 

دیدگاه‌ها