کد خبر : 1611487 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 13:51 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: آ اس رم جدایی دانیله ده‌روسی را تایید کرد

باشگاه آ اس رم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دانیله ده‌روسی، ستاره پیشکسوت این تیم در پایان فصل جاری به دوران 18ساله حضورش در این باشگاه خاتمه می‌دهد ولی بازنشسته نخواهد شد.

رسمی: آ اس رم جدایی دانیله ده‌روسی را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آ اس رم رسماً تایید کرد که دانیله ده‌روسی، بازیکن 35ساله‌ی این تیم که 18 سال در این باشگاه سابقه بازی دارد در پایان فصل جاری با منقضی شدن قراردادش، با رم خداحافظی خواهد کرد. ولی ده‌روسی مثل دیگر اسطوره پیشکسوت رم، فرانچسکو توتی، بعد از خداحافظی از این باشگاه با فوتبال خداحافظی نخواهد کرد.

 

ده‌روسی از سال 2000 همزمان با توتی به تیم جوانان باشگاه رم پیوسته و تنها  بازیکنی است که بیشتر از فرانچسکو توتی با پیراهن رم بازی کرده است.

 

1405964

 

باشگاه رم با انتشار بیانیه‌ای جدایی ده‌روسی از این باشگاه را رسماً اعلام کرد. در بیانیه باشگاه چنین آمده:" ده‌روسی در پایان فصل جاری کفش‌ها را نخواهد آویخت و با فوتبال حرفه‌ای خداحافظی نخواهد کرد. ده‌روسی قصد دارد با ترک کردن رم ماجراجویی جدیدی را تجربه کند".  

 

رئیس باشگاه رم، جیم پایوتا هم به وبسایت این باشگاه گفت:" دانیله 18سال است که قلب تپنده باشگاه رم بوده. او از سال 2001 که به باشگاه ما پیوسته همیشه عضو مهمی از خانواده رم بوده و در این باشگاه خودش را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های اروپا مطرح کرده است. وقتی او در مقابل پارما برای آخرین بار لباس رم را بپوشد همه ما اشک خواهیم ریخت ولی به خواست او برای ادامه دادن به فوتبالش احترام می‌گذاریم".

 

دیدگاه‌ها