کد خبر : 1599533 | 26 اسفند 1397 ساعت 16:14 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: چرا روی دمبله ریسک کردم؟

عثمان دمبله پس از اینکه در نیمه دوم بازی با لیون وارد زمین شد، مصدومیتش شدت یافت و حالا باید یک ماه به دور از میادین باشد.

والورده: چرا روی دمبله ریسک کردم؟

به گزارش "ورزش سه"، ستاره فرانسوی در بازی با رایووایکانو مصدوم شده بود و گمان نمی رفت که به بازی برگشت با لیون در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد؛ اما او در فهرست نهایی قرار گرفت و در حالی که بارسا 2-1 پیش بود و بازی هم به نظر گره خورده بود، وارد میدان شد. با ورود او روند بازی به سود بارسا تغییر کرد.

 

 

1391518

 

 

دو روز پیش اعلام شد که دمبله به دلیل شدت یافتن مصدومیتش باید 3 تا 4 هفته به دور از میادین باشد. ارنستو والورده، سرمربی بارسا را مقصر اصلی مصدومیت دوباره دمبله می دانند.

او در نشست خبری روز گذشته خود و در توجیه بازی دادن به دمبله مقابل لیون گفت:« بله، می دانستم که بازی دادن به دمبله ریسک بزرگی خواهد بود. پزشکان کار خودشان را انجام می دهند و بازیکنان نیز کار خودشان را ولی در نهایت، تصمیم نهایی با من است. بازی بسیار حساس و حیاتی بود و شرایط به گونه ای پیش می رفت که نیاز بود تا دمبله وارد زمین شود.

او روز قبل از بازی نیز کمی مشکل داشت ولی تصمیم گرفتم نامش را در فهرست نهایی وارد کنم. قبول کردم روی عثمان ریسک کنم؛ چون بازی برای ما حیاتی بود.»

 

دیدگاه‌ها