کد خبر : 1613152 | 01 خرداد 1398 ساعت 00:47 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل اسکالونی برای دعوت نکردن از ایکاردی

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، تایید کرد که کنار گذاشتن چند بازیکن از فهرست تیمش برای کوپا آمه‌ریکا دشوار بود اما مطمئن است که بهترین ها را برای این رقابت ها انتخاب کرده است.

دلیل اسکالونی برای دعوت نکردن از ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس، علی رغم فصل ناامید کننده ای که داشت، در فهرست اسکالونی قرار گرفت و سرخیو آگوئرو هم برای اولین بار بعد از جام جهانی 2018، به اردوی آلبی سلسته فراخوانده شد.

اما مائورو ایکاردی، مهاجم جنجالی اینتر، که به دلیل مشکلات تمدید قرارداد، مدتی از این تیم کنار گذاشته شده بود و بازوبند کاپیتانی را هم از دست داد، بار دیگر جایی در فهرست آرژانتین پیدا نکرد.

اسکالونی تایید کرد که در مرحله انتخاب نهایی، تردیدهایی داشت اما اکنون امیدوار است با بازیکنانی که انتخاب کرده، بتواند آرژانتین را برای اولین بار از سال 1993 در کوپا آمه‌ریکا به قهرمانی برساند.

او به خبرنگاران گفت:" ما معتقدیم که اینها بهترین بازیکنانی هستند که ما در حال حاضر داریم. بعضی ها به دلیل مصدومیت در فهرست قرار نگرفتند اما ما همیشه آنها را زیر نظر داشتیم.

 

 

1407668

 

وقتی بازیکنان زیادی دارید که در سطح خوبی هستند، همیشه تردیدهایی وجود دارد. توضیح دادن همه چیز دشوار است اما تصمیم نهایی همیشه در مورد گرفتن بهترین تصمیم برای تیم است.

ما وقتی مجبوریم بازیکنی را کنار بگذاریم، خودمان ناراحت می شویم. این شغل ماست اما برای مان آسان نیست. ما مطمئنیم که این بازیکنان، در حال حاضر بهترین ها هستند. ما دقیقا می دانیم چه می خواهیم و می دانیم چه ایده هایی داریم."

آرژانتین باید در مرحله گروهی با تیم های کلمبیا، پاراگوئه و قطر دیدار کند و اسکالونی معتقد است که تیمش در هر سه دیدار، آزمون دشواری پیش رو دارد:" کلمبیا یکی از قوی ترین تیم های آمریکای جنوبی است؛ آنها بازیکنان فوق العاده ای دارند.

پاراگوئه تیمی سرسخت است و قطر با بازی های بسیار خوب، قهرمان آسیا شد. گروه پیچیده ای خواهد بود."

دیدگاه‌ها