کد خبر : 1611843 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 11:04 | 998 بازدید | 0 دیدگاه

احتمال نرسیدن ستاره چلسی به فینال لیگ اروپا(عکس)

روبن لوفتوس چیک، ستاره چلسی در جریان دیدار دوستانه این تیم در آمریکا به شدت مصدوم شد تا به احتمال زیاد فرصت حضور در فینال لیگ اروپا را از دست بدهد.

احتمال نرسیدن ستاره چلسی به فینال لیگ اروپا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روبن لوفتوس چیک، ستاره جوان چلسی به احتمال زیاد فینال لیگ اروپا که روز 29 مه بین دو تیم چلسی و آرسنال برگزار خواهد شد را از دست خواهد داد. او دیروز درحالیکه چلسی در یک بازی دوستانه در آمریکا به مصاف تیم نیو انگلند رفته بود تنها 20 دقیقه بعد از ورود به میدان به شدت مصدوم شد و به اجبار و با کفش محافظ از زمین بیرون رفت تا هواداران این تیم را نسبت به وضعیت خود در آستانه فینال لیگ اروپا به شدت نگران کند.

 

1406331

 

چلسی به دستور رومن آبراموویچ برای این بازی دوستانه به آمریکا رفته بود و با انجام این بازی و پیروزی در آن 3.1 میلیون پوند درآمد بدست آورد ولی خوشحالی چلسی با مصدومیت لوفتوس چیک تبدیل به ناراحتی و نگرانی شد.

 

1406329

 

مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی که پیش از این سفر به آمریکا از نگرانی خود درباره احتمال مصدوم شدن بازیکنانش پیش از فینال لیگ اروپا صحبت کرده بود در این بازی با کابوس خود مواجه شد. لوفتوس چیک که بین دو نیمه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود بعد از بیست دقیقه از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد تا به اجبار و با کفش محافظ زمین را ترک کند.

 

1406330

 

لوفتوس چیک درحالیکه درون زمین مداوا می‌شد از درد به خود می‌پیچید. او سپس به کمک دو نفر از کادر پزشکی چلسی به رختکن رفت و سپس با چوب زیر بغل و درحالیکه کفش محافظ به پا کرده بود استادیوم را ترک کرد.

 

1406328

 

 

دیدگاه‌ها