کد خبر : 1613378 | 02 خرداد 1398 ساعت 10:19 | 740 بازدید | 0 دیدگاه

نظرسنجی از بازیکنان چلسی درباره آینده ساری

دیلی‌میل مدعی شد باشگاه چلسی پیش از تصمیم نهایی خود درباره آینده ماتوریتزیو ساری، برای اطلاع از نظر بازیکنان، در رختکن تیم درباره او یک نظرسنجی برگزار خواهد کرد.

نظرسنجی از بازیکنان چلسی درباره آینده ساری

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید باشگاه چلسی قصد دارد پیش از گرفتن تصمیم نهایی درباره آینده ماتوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی این باشگاه، برای اطلاع از اینکه نظر بازیکنان چلسی درباره ماندن یا جدایی ساری چیست، در رختکن تیم یک نظرسنجی درباره او برگزار کند.

 

1407890

 

با اینکه چلسی با هدایت ساری لیگ برتر را با کسب مقام سومی به پایان برده و به فینال لیگ اروپا راه یافته ولی ادامه کار او در چلسی به هیچ وجه تضمین‌شده نیست. دیلی‌میل می‌گوید چلسی قصد دارد پیش از تصمیم‌گیری درباره ساری، نظر بازیکنان این تیم را جویا شود و بعد دست به اقدام بزند.

 

1407891

 

با اینکه نتایج چلسی در هفته‌های آخر لیگ به مراتب بهتر شده بود ولی مدیران ارشد باشگاه نگران ناراحتی برخی بازیکنان چلسی از روشهای مربی‌گری ساری هستند. دیلی‌میل می‌گوید بازیکنان چلسی نسبت به رویکرد تاکتیکی ساری نظر مثبتی ندارند و برخی بازیکنان،  جلسات تمرینی زیر نظر ساری را یکنواخت و خسته‌کننده می‌دانند.

 

1407892

 

بر اساس این گزارش، نحوه برخورد ساری با بازیکن پیشکسوت و کاپیتان کارکشته چلسی، گری کیهیل هم بعضی بازیکنان آبی‌پوش را دلخور کرده است. کیهیل که در هشت فصل حضور در چلسی با پیراهن این تیم موفق به فتح هفت جام شده در فصل جاری توسط ساری به حاشیه رانده شده است. همه این عوامل دست به دست هم داده تا مدیران چلسی به این نتیجه برسند که پیش از تصمیم‌گیری درباره آینده ساری، نظر بازیکنان‌شان را درباره او جویا شوند.

 

 

دیدگاه‌ها