کد خبر : 1602179 | 14 فروردين 1398 ساعت 17:20 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

از ارومیه تا بوشهر لیگ یک ادامه دارد

هفته سی ام لیگ یک ؛ بکش تا زنده بمانی

در ادامه رقابت های لیگ یک و در هفته سی ام هفت دیدار برگزار می شود که دیدار بین دو تیم نود ارومیه و کارون اروند خرمشهر از حساسیت ویژه ای در انتهای جدول برخوردار است .

هفته سی ام لیگ یک ؛ بکش تا زنده بمانی

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 5 هفته به پایان لیگ دسته اول و در هفته سی ام  فصل 97-98 رقابت ها هم در بالای جدول و هم در پایین هفته  به حساس ترین روز های خودش نزدیک شده است  این در شرایطی است که در روی کاغذ هنوز تیم های پنجم و ششم شانس قهرمانی دارند . البته در قعر جدول هم رقابت سختی برای سقوط نکردن وجود دارد ولی در این فصل به دلیل کم شدن دو تیم و انصراف نفت تهران و صبای قم فقط یک تیم در پایان فصل سقوط می کند.


گل گهر سیرجان –  شهرداری تبریز 16:30

در این هفته تیم صدرنشین گل گهر به مصاف شهرداری تبریز می رود و در شرایط عادی گل گهر باید برنده این مسابقه شود مگر اینکه شاگردان وینکو بگوویچ یکباره نتیجه ای عجیب بگیرند. شهرداری تبریز در رده چهاردهم جدول است و وضعیت مناسبی در لیگ ندارد و بعید به نظر می رسد که بتواند در مقابل انگیزه های گل گهر بخواهد به نتیجه برسد مگر اینکه دوبار شاگردان وینکو بازهم در زمین خودی دچار استرس شوند.


آلومینیوم اراک - مس رفسنجان 16:30

گل ریحان تیم سوم جدول این هفته استراحت دارد و تیم آلومینیوم اراک که در رده چهارم است به مصاف تیم مس رفسنجان می رود تیمی که در هفته های اخیر خیلی خوب بازی می کند و سخت بازنده می شود. فراز کمالوند با توجه به صحبت های که مطرح می کند هنوز هم امیدوار به صعود هست پس قدر امتیازات خانگی را می داند. از طرفی مسی ها در رتبه دهم جدول قرار دارند و نه می توانند صعود کند و  نه خطری این تیم را تهدید می کند .


مس کرمان – ملوان انزلی    16:30  

مس کرمان هم که شانسی برای صعود دارد به مصاف ملوان بی پول و بی امکانات می رود. دیداری که بین دو تیمی برگزار می شود روزگاری  هر دو سابقه حضور در مسابقات آسیایی را به عنوان نماینده فوتبال ایران را داشتند اما این روزها حال روز خوبی ندارند . درست است که مس کرمان هنوز هم شانس صعود دارد اما در واقع کار بسیار سختی را برادران محمد خانی در پیش رو دارند اما هنوز هم نا امید نیستند . از  طرفی  قوی سپید خزر حال و روز خوشی ندارد و آن طور که به گوش می رسد  ملوان تنها با 15 بازیکن به کرمان سفر کرده است و این به هیچ وجه درشان این تیم محبوب و ریشه دار نیست.  تیم فوتبال ملوان در سال روز درگذشت  سیروس قایقران  باید در کویر به دیدار مس بروند  .


فجر سپاسی –  بادران تهران  16:30

 در یکی دیگر از بازی های فردا فجری ها به مصاف بادران می روند. داوود مهابادی که نشان داده است همواره هوای شیراز به او ساخته است. او اگر از ابتدا به این تیم می آمد شاید اتفاقات خوبی را رقم می زد. از طرفی فرهاد کاظمی هم  بعد از پیروزی مقابل ملوان حالا به دنبال دومین  برد خارج از خانه هستند  اما انتظارات از این تیم در بدو ورود به بادران  بسیار بیشتر بودو مکان هشتم برای  بادران نمی تواند چندان راضی کننده باشد.


نود ارومیه – کارون اروند خرمشهر 16:30

در یکی از حساس ترین بازی های پایین جدول نود ارومیه در ورزشگاه خانگی میزبان و  کارون اروند خرمشهراست که این دیدار با توجه به این که این دو تیم یک اختلاف بیشتر ندارند و در  انتهای جدول به سر می برند می تواند 6 امتیاز تلقی شود . درست در روزهایی که کارون اروند نتایج نسبتا بهتری می گرفت در چند روز گذشته با اعتصاب بازیکنانش روبرو شده بود و تمرینات این تیم به صورت نامنظم دنبال شد  . از طرفی نود ارومیه می خواهد با استفاده از میزبانی این دیدار و پیروزی در این بازی بتواند این بازی 6 امتیازی را به نفع خودش به پایان ببرد.  شاگردان بیاتلو در صورتی که در این بازی به پیروزی دست یابند با صعود چند پله ای در جدول تا حدودی از منطقه خطر سقوط دور خواهند شد.


شهرداری ماهشهر - سرخپوشان پاکدشت  17:15

سرخپوشان پاکدشت با محمود فکری هم میهمان آخرین تیم جدول لیگ هستند.  این تیم که هم اکنون در رده پنجم جدول جای گرفته است 5 اختلاف با صدر نشین جدول دارد و این در شرایطی است که این تیم با محمود فکری آرزوهای زیادی داشت اما شرایط آن طوری پیش نرفت که همگان از این تیم انتظار داشتند و فکری هنوز موفق به کسب برد با این تیم نشده است  . از طرفی هم شهرداری ماهشهر هم انگیزه های زیادی برای ماندن در جدول دارد و برای  بقا تلاش می کند تا در این 5 هفته  فاصله 4 امتیازی را با تیم های شهرداری تبریز و خونه به خونه و شهرداری ماهشهر به حداقل برساند .به نظر می رسد این رقابت تا آخرین هفته ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها