کد خبر : 1602356 | 15 فروردين 1398 ساعت 12:15 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ورزشی رئال: واران در مادرید خواهد ماند

امیلیو بوتراگوئنو، مدیر ورزشی رئال مادرید به منچستر یونایتد و یوونتوس هشدار داد به فکر جذب رافائل واران، ستاره فرانسوی این تیم نباشند چرا که واران می‌خواهد در مادرید بماند و خواهد ماند.

مدیر ورزشی رئال: واران در مادرید خواهد ماند

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران، ملی‌پوش 25ساله فرانسوی و ستاره خط دفاعی رئال مادرید در دوران حضور در این غول اسپانیایی افتخارات بی‌نظیری بدست آورده که در کنار قهرمانی با فرانسه در جام جهانی، او را به ستاره‌ای با رزومه استثنایی تبدیل کرده است. واران در رئال مادرید دو بار قهرمان لالیگا و چهار بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است.

 

1394800

 

درحالیکه اخیراً صحبت‌های زیادی درباره جدایی واران از رئال در تابستان پیش رو مطرح شده و از دو باشگاه بزرگ اروپایی، منچستریونایتد و یوونتوس، به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده شده است، امیلیو بوتراگوئنو، مدیر ورزشی رئال مادرید آب پاکی را روی دست این دو باشگاه ریخت و گفت به فکر جذب واران نباشند چرا که ستاره فرانسوی از بودن در مادرید راضی است و نه قصد جدایی دارد و نه رئال اجازه جدایی به او خواهد داد.

 

1358239

 

بوتراگوئنو، مدیر ورزشی رئال مادرید در این باره گفت:" واران برای ما خیلی خیلی مهم است. او مدتها است در رئال مادرید بوده، برای این باشگاه خدمات مهمی انجام داده و همچنان به عنوان عضو باشگاه به ما کمک‌های مهمی می‌کند".

 

مدیر ورزشی رئال در ادامه گفت:" در مورد شایعات جدایی او، صحبت کردن در این باره زود است ولی واران بازیکن رئال مادرید است و قصد دارد بازیکن رئال بماند".

 

چندی پیش، هموطن واران، زین‌الدین زیدان، سرمربی جدید رئال هم جدایی او را رد کرده و گفته بود:" من نمی‌خواهم واران از رئال جدا شود. هیچکس در این باشگاه خواهان جدایی او نیست".

 

دیدگاه‌ها