کد خبر : 1606646 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 22:22 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت ها و امتیازهایی که از دست رفتند

برتری پرسپولیس برابر الاهلی در آمار و ارقام

پرسپولیس در شبی که از لحاظ آماری عملکرد بهتری از حریف عربستانی داشت در نهایت با نتیجه دو بریک مغلوب شد.

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس در چهارمین هفته رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان و در یک بازی حساس نتوانست برابر الاهلی امتیاز بگیرد و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد. برانکو و شاگردانش در این بازی البته که از نظر آماری نسبت به حریف برتری داشتند.


بردی که باخت شد


پرسپولیس می توانست برنده دیدار حساس برابر الاهلی باشد و شرایط خوبی در جدول پیدا کند اما آن ها بازی مهم مرحله گروهی را از دست دادند و حالا علاوه بر کسب نتایج خوب باید منتظر نتایج رقبایشان هم باشند. پرسپولیس در بازی برابر الاهلی همانطور که آمار نشان می دهد از نظر تاکتیکی برتری هایی داشته است اما فرصت هایی که می توانست تبدیل به گل شود به آسان ترین شکل ممکن از دست رفتند.

 

مالکیت


پرسپولیس در این بازی مالکیت بیشتری روی توپ داشت. آن ها 60 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند در حالیکه الاهلی 40 درصد مالک توپ بوده است.


پاس و شوت


سرخ های تهران در بازی برابر الاهلی 450 پاس رد و بدل کردند که 82% پاس های آن ها سالم بوده است و این در حالی است که تعداد پاس های الاهلی 292 پاس بود. آن ها 77% پاس هایشان در این بازی سالم بوده است. اما در تعداد شوت نیز برتری 18 به 10 با پرسپولیس بوده است ضمن اینکه آن ها 6 شوت درچارچوب داشتند و الاهلی 5 شوت در چارچوب داشت.


شانس گل


پرسپولیس شانس های گلزنی زیادی هم داشت. آن ها در این بازی از 7 موقعیتی که ساختند تنها یک بار استفاده کردند اما الاهلی از سه شانس توانست دو گل بزند. موضوع قابل توجه در بازی امروز فرصت هایی که بازیکنان پرسپولیس از دست دادند. در روزی که ماریو بودیمیر حتی روی نیمکت هم حضور نداشت ، برانکو تا دقیقه 90 علیپور را در زمین نگه داشت و محمدامین اسدی را هم به میدان فرستاد با این حال این شجاع خلیل زاده مدافع این تیم بود که گلزنی کرد تا در روز فرصت سوزی های مهاجمان پرسپولیس ، این الاهلی باشد که به سه امتیاز دست پیدا می کند.


ضربات ایستگاهی


پرسپولیس در این بازی 7 کرنر زد که هیچکدامشان تبدیل به گل نشد.الاهلی در این بازی دو کرنر به دست آورد. در سانترها نیز 15 به 10 نتیجه به نفع سرخ ها است. در نبردهای هوایی پرسپولیس 11 و الاهلی 9 بوده اند.

 

1400114

 

دیدگاه‌ها