کد خبر : 1563403 | 02 آبان 1397 ساعت 09:45 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی 2-0 بایرن مونیخ بر آ ا ک آتن

آرین روبن: وقتی که فکرش را نمی‌کردیم به گل رسیدیم

بایرن مونیخ دیشب در شهر آتن با کسب پیروزی 2-0 مقابل آ ا ک یک قدم دیگر برای به فراموشی سپردن بحران اخیر خود برداشت.

آرین روبن: وقتی که فکرش را نمی‌کردیم به گل رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن بعد از چهار هفته ناکامی در کسب پیروزی با بحرانی بزرگ مواجه شده بود و فشارهایی که از هر سو به این تیم وارد می‌شد بسیار شدید بود. تا اینکه در هفته‌ی اخیر بایرنی‌ها موفق شدند در بوندس‌لیگا مقابل ولفسبورگ به پیروزی برسند و کمی از شدت این فشارها بکاهند.

 

به همین خاطر بازی دیشب در شهر آتن که در قالب رقابتهای چمپیونزلیگ برگزار می‌شد برای نیکو کوواچ و بازیکنان بایرن مونیخ بهترین فرصت بود تا نشان دهند از وضعیت بحرانی فاصله گرفته‌اند. چه کوواچ و چه شاگردانش در این بازی فقط به دنبال پیروزی بودند و هیچ نتیجه‌ی دیگری نمی‌توانست برایشان راضی کننده باشد.

 

آرین رون وینگر هلندی و کهنه‌کار بایرن مونیخ که در بازی دیشب مقابل آ ا ک نمایش قابل قبولی داشت و یکی از بازیکنان خوب و پرکار بایرن در زمین بود، بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت با وجود پیروزی 2-0 تیمش مقابل آ ا ک، معتقد است بایرن در تمام دقایق بازی عالی نبوده است.

 

در جریان بازی دو تیم که در گروه E رقابتهای چمپیونزلیگ برگزار می‌شد نیمه‌ی اول در حالی با نتیجه‌ی 0-0 به پایان رسید که هیچکدام از دو تیم برتری کاملی نداشتند. این روند تا دقیقه‌ی 60 هم ادامه داشت ولی ناگهان دو گل سریع از ژاوی مارتینز و رابرت لواندوفسکی در عرض سه دقیقه بایرن را 2-0 پیش انداخت و یک پیروزی شیرین نصیبش کرد.

 


شاگردان کوواچ در یک ساعت اول بازی با دفاع بسته‌ی آ ا ک که در اعماق زمین این تیم بسته شده بود به مشکل برخورده بودند و روبن یکی از بازیکنانی بود که در این یک ساعت نتوانست راهی برای باز کردن خط دفاعی آ ا ک پیدا کند.
 


روبن بعد از بازی به دوربین شبکه‌ی اسکای گفت:" ما در نیمه‌ی اول خوب بازی کردیم ولی از چند فرصت معدودی که موفق شده بودیم خلق کنیم استفاده نکردیم. ما توپ را خوب جلو می‌بردیم و در پیش‌برد حمله خوب عمل می‌کردیم ولی پاس‌های آخرمان به مقصد نمی‌رسید. در نیمه‌ی دوم اما دقایقی را داشتیم که در آنها خوب بازی نمی‌کردیم. ولی در همین دقایق هم بازی را رها نکردیم و پا پس نکشیدیم تا اینکه در نهایت نوبت به فرصت‌های ما رسید که در این نیمه از دو تای آنها به خوبی استفاده کردیم".

 

1347694

دیدگاه‌ها