کد خبر : 1521858 | 14 اردیبهشت 1397 ساعت 23:20 | 99.2K بازدید | 0 دیدگاه

روی ایران ۲۰۱۹ شرط ببندید! (گزارش)

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، به نظر می‌رسد تیم ملی کشورمان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا کار سختی در پیش نداشته باشد.

روی ایران ۲۰۱۹ شرط ببندید! (گزارش)

به گزارش “ورزش سه” از ساعت ۲۰ امشب، قرعه‌کشی مسابقات جام ملت‌ها آسیا (۲۰۱۹) برگزار شد و تیم‌های آسیایی حاضر در این مسابقات، حریفان خود را شناختند. 

 


گروه‌بندی مسابقات جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:


گروه A:امارات، تایلند، هند، بحرین
گروه B:استرالیا، سوریه، فلسطین، اردن
گروه C:کره جنوبی، چین، قرقیزستان، فیلیپین
گروه D:ایران، عراق، ویتنام، یمن
گروه E:عربستان، قطر، لبنان، کره شمالی
گروه F:ژاپن، ازبکستان، عمان، ترکمنستان

حال با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط AFC، تیم‌های برتر این شش گروه با توجه به این برنامه در مراحل بالاتر به مصاف یکدیگر می‌روند:
در بازی اول مرحله یک هشتم نهایی یکی از دو تیم برتر گروه A ( به احتمال فراوان امارت و بحرین) به یکی از دو تیم برتر گروه C (احتمالا کره‌جنوبی و چین) برخورد می‌کند.
تیم برتر گروه D ( احتمالا ایران یا عراق) به مصاف یکی از تیم‌های سوم گروه‌های B ، E و یا F ( احتمالا اردن، لبنان و یا عمان) می‌رود و مسابقه دوم این مرحله را برگزار می‌کند.
در ادامه تیم برتر گروه B ( احتمالا استرالیا یا سوریه) با یکی از تیم‌های سوم گروه‌های A ، C و یا D ( احتمالا تایلند، فیلیپین و یا ویتنام) مسابقه می‌دهد و بازی سوم مرحله یک هشتم این گونه برگزار می‌شود.
در مسابقه چهارم مرحله یک هشتم تیم برتر گروه F (احتمالا ژاپن و ازبکستان) به دیدار تیم دوم گروه E (احتمالا عربستان و قطر) می‌رود.

 

1300084

 


در مسابقه پنجم صدرنشین گروه C (احتمالا کره‌جنوبی یا چین) به مصاف تیم سوم یکی از گروه‌های ( تایلند، اردن یا عمان) می‌رود.
در مسابقه ششم این مرحله صدرنشین گروه E ( احتمالا عربستان یا قطر) به دیدار تیم دوم گروه D ( احتمالا ایران یا عراق) می‌رود.
مسابقه هفتم بین صدرنشین گروه A (احتمالا امارات و یا بحرین) و یکی از سه تیم گروه‌های C ، D و یا E (فیلیپین، ویتنام و یا لبنان) برگزار می‌شود.
اما مسابقه پایانی مرحله یک هشتم بین یکی از دو تیم گروه B ( احتمالا سوریه یا استرالیا) و یکی از دو تیم برتر گروه F (احتمالا ژاپن و یا ازبکستان) برگزار می‌شود و شاید حساس‌ترین مسابقه این مرحله لقب بگیرد. 

 

1300085


اما در ادامه و در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا، برنده بازی اول مرحله یک هشتم به دیدار برنده بازی دوم می‌رود. 
دیدار دوم مرحله یک چهارم بین برنده بازی سوم و چهارم مرحله یک هشتم نهایی برگزار می‌شود.
برنده دیدار پنجم و ششم مرحله یک هشتم نهایی در مرحله یک چهارم نهایی با یکدیگر مسابقه برگزار می‌کنند.
دیدار نهایی مرحله یک چهارم هم بین برنده دیدار هفتم و هشتم مرحله یک چهارم نهایی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها