کد خبر : 1559174 | 14 مهر 1397 ساعت 16:31 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط به این شکل نبود هم برای بازی باید می‌جنگیدیم

حسین‌پور: پیراهن پرسپولیس را بپوشی دیگر نمی‌ترسی

عجیب‌ترین تعویض برانکو در جدال مقابل السد قطر یک جوان گمنام بود که ثانیه‌هایی کوتاه فرصت بازی به دست آورد.

حسین‌پور: پیراهن پرسپولیس را بپوشی دیگر نمی‌ترسی

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر در شرایط عادی بود هیچگاه نامی از امثال سعید حسین پور در ترکیب پرسپولیس نمی‌شنیدیم اما محرومیت نقل و انتقالاتی باعث شده تا جوانان گمنام برانکو نیز فرصت بازی به دست بیاورند و جالب اینکه با اعتمادبنفس بالا برای موفقیت می‌جنگند. سعید حسین پور، هافبک جوان پرسپولیس برای ثانیه‌هایی کوتاه در جدال مقابل السد به میدان رفت تا بتواند با قدرت تکنیکی خود توپ را برای این تیم به جریان بیندازد.


او در خصوص بازی مقابل السد می‌گوید: باید به تمام بازیکنان تیم‌مان تبریک بگویم. آنها فوق العاده هستند و خوشحالم که در این جمع حضور دارم. تیمی که برای پیروزی می‌جنگد و این افتخار بزرگی است که در بین آنها حاضر هستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در این جمع هم از نظر کیفی و فنی و هم ذهنی پیشرفت کنم. تیمی که شاید کسی به آن اعتماد نداشت اما اکنون شانس زیادی به خود اختصاص داده است.


حسین‌پور در ادامه گفت: السد تیم قدرتمندی بود اما اسیر انگیزه و توانایی هم‌تیمی‌هایم شد. واقعا نمی‌توانم خوشحالی‌ام را از حضور در چنین جمعی پنهان کنم. به حضور در کنار تک تک آنها به خودم می‌بالم. امیدوارم بتوانیم این مسیر را همچنان ادامه دهیم.


هافبک پرسپولیس درباره حضورش در این دیدار در شرایطی که حتی گزارشگر بازی نیز شناختی از او نداشت و به عنوان هافبک معرفی شد گفت: آقای برانکو در طول هفته صحبت‌های زیادی با ما داشتند. همه انگیزه داشتیم تا بهترین عملکرد که نه بالاترین و حدی که خودمان هم انتظار نداشتیم را به نمایش بگذاریم. استرس نداشتم و همانطور که گفتم آقای برانکو صحبت‌های زیادی با ما داشتند. وقتی پیراهن پرسپولیس را می‌پوشی حق نداری بترسی و در این مدت بازیکنان باتجربه تیم و خصوصا آقای سیدجلال هم راهنمایی زیادی داشتند.


حسین پور درباره اینکه اگر وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی تیم نبود شاید این شانس نصیب آنها نمی‌شد گفت: ما هنوز راه زیادی داریم. فقط به تمرین و تمرین و تمرین فکر می‌کنیم. شرایط به این شکل نبود هم فقط باید تمرین می‌کردیم و برای اینکه شانس داشته باشیم باید می‌جنگیدیم. بزرگترین افتخار ما الان پوشیدن پیراهن این تیم است و قدردان آن هم هستیم اما از الان دیگر باید بجنگیم تا آن را حفظ کنیم و در این راه از کمک بازیکنان باتجربه تیم و همچنین آقای برانکو سود خواهیم برد.

 

دیدگاه‌ها