کد خبر : 1559925 | 17 مهر 1397 ساعت 15:30 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: سیتی به لیورپول احترام گذاشت

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، معتقد است شیوه بازی منچسترسیتی در دیدار این هفته دو تیم، نشان دهنده احترامی بود که شاگردان پپ گواردیولا برای آنها قائل هستند.

فن دایک: سیتی به لیورپول احترام گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر و چمپیونزلیگ، سه بار مقابل لیورپول شکست خورد، در دیدار این هفته در آنفیلد، شیوه محتاطانه ای در پیش گرفت.

فن دایک که در دقیقه 86 این دیدار یک ضربه پنالتی به حریف داد، موقعیتی که توسط ریاض محرز خراب شد، معتقد است که شیوه محافظه کارانه سیتی به دلیل ترسی بود که آنها از قدرت هجومی لیورپول داشتند و نمی خواستند بار دیگر مقابل این تیم شکست بخورند.

 

1343223

 

او به خبرنگاران گفت:" آنها به خاطر شیوه بازی ما، کمی محتاط تر بودند و فکر می کنم ما احترام آنها را به دست آوردیم. ما کار را برای آنها دشوار کردیم و آنها هم کار را برای ما سخت کرده بودند. فوتبال همین است."

فن دایک معتقد است با توجه به فاصله کم تیم های مدعی قهرمانی، نتایجی که آنها مقابل سایر تیم ها کسب می کنند، سرنوشت تیم قهرمان را مشخص می کند.

" فکر می کنم مسئله، این دیدارها نیست. مسئله سایر بازی هاست. دیدارهای دشواری که مقابل تیم های وسط جدول و پایین جدول داریم. ما می خواهیم تا جایی که می توانیم، امتیاز کسب کنیم و بهترین بازی های مان را ارائه بدهیم اما می دانیم که دشوار خواهد بود. ما شروع فوق العاده ای در این فصل داشتیم و می خواهیم به همین روند ادامه بدهیم."

دیدگاه‌ها