کد خبر : 1615814 | 15 خرداد 1398 ساعت 10:52 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت خریبین و 6 بازیکن مصدوم سوریه برابر ایران

تیم ملی سوریه 6 بازیکن خود را به علت مصدومیت در مقابل ایران در اختیار نخواهد داشت

غیبت خریبین و 6 بازیکن مصدوم سوریه برابر ایران

 به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار تدارکاتی خودش بعد از حضور در جام ملت های آسیا روز پنج شنبه در حالی به مصاف سوریه خواهد رفت که بعد از  7 سال و 10 ماه و 26 روز یک مربی به جز کی روش هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت.


ساعت عربی الکوره با اشاره به این دیدار از وجود 6 غایب سوریه در این دیدار خبر داد.


در این گزارش آمده است: فدراسیون فوتبال سوریه تاکید کرد که این تیم برابر ایران ۶ بازیکن خود را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نخواهد داشت.


محمد عثمان، مازن العیس، سعد احمد، حسین جوید، محمد زاهر المیدانی و احمد صالح ۶ بازیکنی هستند که به خاطر آسیب دیدگی نمی‌توانند در این دیدار دوستانه به میدان روند.


ضمن آنکه سوریه در این دیدار عمر خریبین، مهاجم سرشناس خود را در اختیار نخواهد داشت چرا که او اصلاً به تیم ملی دعوت نشده است.


گفتنی است تیم فوتبال سوریه در جام ملت های آسیا 2019 بر خلاف انتظارات زیادی که از این تیم می رفت در حد و اندازه های خودش ظاهر نشد و با وجود اینکه بعد از دو بازی اقدام به تعویض سرمربی خود کرد نتوانست جواز حضور در مرحله حذفی را به دست بیاورد.


دیدار دو تیم ایران و سوریه روز پنج شنبه به قضاوت علیرضا فغانی ساعت 19:45 در ورزگاه آزادی برگزار خواهد شد.


اسامی بازیکنان حاضر در سفر تهران به این شرح است:


ابراهیم عالمة، احمد مدنیة، خالد الحجی عثمان، أحمد أشقر، شعیب العلی، خالد المبیض، محمد المرمور، عبد الملک عنیزان، محمد الواکد، فراس الخطیب، حمید میدو، أحمد دیب، احمد الأحمد، تامر حاج محمد، محمود المواس، علاء الشبلی، عمر السومة، مؤید العجان، عمرو جنیات وعمرو المیدانی.

دیدگاه‌ها