کد خبر : 1615523 | 13 خرداد 1398 ساعت 11:30 | 994 بازدید | 0 دیدگاه

اینتر برای جذب لوکاکو مشکل مالی دارد

روزنامه سان مدعی شد با وجود درخواست آنتونیو کونته برای انتقال روملو لوکاکو به این تیم، انتقال ستاره منچستریونایتد به دلیل قوانین بازی جوانمردانه مالی FFP با مشکل مواجه شده است.

اینتر برای جذب لوکاکو مشکل مالی دارد

به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه انگلیسی سان با انتشار گزارشی مدعی شد آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینترمیلان از مدیران این باشگاه خواسته روملو لوکاکو، ستاره منچستریونایتد را برای تقویت خط حمله این تیم در فصل آینده به خدمت بگیرند. اما حالا به نظر می‌رسد انتقال لوکاکو به اینتر به دلیل قوانین بازی جوانمردانه مالی FFP با مشکل مواجه شده است.

 

1409586

 

بر اساس گزارش سان، بر اساس این قوانین باشگاه اینتر نیاز به فراهم کردن 40 میلیون پوند دارد و اگر نتواند تا روز 30 ژوئن این مبلغ را فراهم کند به احتمال زیاد فرصت انتقال مهاجم بلژیکی به سن‌سیرو را از دست خواهد داد.

 

ضرب‌الاجل 30 ژوئن روزی است که اینتر باید حسابهای مالی خود را برای بررسی تطبیق‌شان با قوانین FFP به یوفا ارائه دهد و صورتحساب مالی باشگاه تا این لحظه با کسری 40 میلیون پوندی مواجه است.

 

سان می‌گوید اینتر قصد دارد برای پر کردن این کسری تا آن تاریخ یکی دو بازیکن خود را به فروش برساند. در غیر اینصورت اینتر نخواهد توانست هزینه‌های جدید انتقال لوکاکو و دستمزد 130هزار پوند در هفته او را به صورت‌حساب‌های مالی خود اضافه کند.

 

یکی از امیدهای اینتر برای حل این مشکل مالی رسیدن به توافق با باشگاه یوونتوس برای تبادل دو ستاره است. اینتر امیدوار است با یوونتوس به توافق برسد تا مائورو ایکاردی از این تیم راهی تورین شده و به جای او پائولو دیبالا به میلان آمده و پیراهن اینتر را به تن کند.

 

دیدگاه‌ها