کد خبر : 1615391 | 12 خرداد 1398 ساعت 20:47 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بعدی میلان مشخص شد؟

مارکو جیامپائولو، سرمربی ایتالیایی سمپدوریا، احتمالا به عنوان سرمربی جدید میلان انتخاب خواهد شد.

سرمربی بعدی میلان مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، عدم توفیق در کسب سهمیه لیگ قهرمانان باعث شد دوران 18 ماهه گنارو گتوزو روی نیمکت میلان به اتمام برسد و حالا نام های زیادی برای تصدی پست هدایت روسونری برای فصل بعد مطرح شده است. دیروز اخباری در مورد توافق سیمئونه اینزاگی با باشگاه لاتزیو برای تمدید قرارداد منتشر شد و به نظر می رسد او دیگر جایی در بین گزینه های میلان ندارد.

 

1410382

 

طبق ادعای اسپورت مدیاست، مارکو جیامپائولو در حال مذاکره در خصوص پایان دادن قرارداد خود با سامپدوریا و جدایی با توافقی دو طرفه از این تیم است و ممکن است هفته آتی قرارداد او با روسونری به امضا برسد. سمپدوریا با مارکو جیامپائولو در فصل جاری نمایش خوبی ارائه داد و در نهایت موفق به کسب رتبه نهم سری آ نیز شد. برخی منابع معتقدند حضور پائولو مالدینی به عنوان مدیر فنی میلان نیز بخشی از برنامه عقد قرارداد با مارکو جیامپائولو خواهد بود.

 

در صورت حضور مارکو جیامپائولو روی نیمکت میلان، اخبار حاکی از انتقال خواکیم آندرسون و دنیس پرت، دو بازیکن سمپدوریا در این تیم در تابستان این فصل است.

 

میلان در سال های اخیر بارها کادر فنی خود را تغییر داده اما به اولین هدف خود هم که بازگشت به لیگ قهرمانان و کسب سهمیه بوده نیز نرسیده و امیدوار است با مارکو جیامپائولو این اتفاق رخ دهد.

دیدگاه‌ها