کد خبر : 1615680 | 14 خرداد 1398 ساعت 10:20 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی هلند:

مسی را فراموش کنید، توپ طلا حق فن‌دایک است

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید با اینکه لیونل مسی همچنان بهترین بازیکن دنیا است ولی امسال توپ طلا باید به هموطنش ویرژیل فن‌دایک تعلق بگیرد.

مسی را فراموش کنید، توپ طلا حق فن‌دایک است

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید درخشش بی‌نظیر ویرژیل فن‌دایک با پیراهن لیورپول در سالی که گذشت او را شایسته دریافت توپ طلا کرده و با اینکه مسی همچنان بهترین فوتبالیست دنیا است ولی توپ طلای امسال باید به هموطن او فن‌دایک تعلق بگیرد.

 

1373726

 

کومان معتقد است نقش مهم و اساسی فن‌دایک در عملکرد عالی لیورپول در سالی که گذشته، به خصوص نقش او در قهرمانی مرسی‌سایدی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده او شایسته دریافت جایزه توپ طلا باشد.

 

سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید با اینکه ویرژیل فن‌دایک را فعلاً بهترین فوتبالیست زنده دنیا نمی‌داند ولی معتقد است درخشش استثنایی او در فصل اخیر، این مدافع هلندی را شایسته دریافت جایزه توپ طلای امسال کرده. کومان در این باره گفت:" فن‌دایک استحقاق دریافت توپ طلا را دارد".

 

1410650

 

رونالد کومان در ادامه اضافه کرد:" این جایزه معمولا به  بازیکنانی تعلق میگیرد که در آن فصل برای تیم‌شان گلهای کلیدی و استثنایی زده‌اند یا ساخته‌اند. ولی اگر یک روز قرار باشد این جایزه بالاخره به یک مدافع داده شود، آن روز بدون شک همین امروز است".

 

سرمربی تیم ملی هلند در ادامه گفت:" من معتقدم مسی بهترین فوتبالیست دنیا است. ولی در عین حال اعتقاد دارم کسی که می‌خواهد توپ طلا را بدست آورد باید آن سال با تیمش افتخارات بزرگ بدست آورده باشد".

 

دیدگاه‌ها