کد خبر : 1622536 | 17 تیر 1398 ساعت 19:10 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاثیرات منفی روی تیمی که دارد آماده می شود

روزهای سخت نساجی بدون مدیر و مالک

نساجی مازندران در روزهایی که شرایط کاملا بلاتکلیفی از نظر مالکیت و مدیریت دارد خودش را برای حضور در لیگ نوزدهم آماده می کند.

روزهای سخت نساجی بدون مدیر و مالک

به گزارش" ورزش سه"، نساجی سال گذشته و لیگ هجدهم را با انگیزه موفقیت آغاز کرد اما هر چه زمان گذشت مشکلات مدیریتی این تیم بیشتر خودش را نشان داد. جوادنکونام در نیم فصل رفت و مجید جلالی هم تنها یک نیم فصل در این تیم بود. در پایان فصل ماجرای مالکیت نساجی به گونه ای بود که همه در انتظار تعیین تکلیف آن بودند. باشگاه دو مالک داشت و همین موضوع مشکلاتی را به وجود آورده بود اما بعد از چند جلسه مسئولان استان و مالکان در نهایت این خبر منتشر شد که تیم به یک مالک جدید واگذار شده است.


هنوز شرایط مالکیت این تیم قطعی نشده بود رضا مهاجری به عنوان سرمربی فصل جدید انتخاب شد و این تیم در نقل و انتقالات با وجود آنکه چند مهره خوبش مثل جورجی ولسیانی ، احمد عبدالله زاده و محمد آبشک را از دست داد اما در ادامه توانست بازیکنان خوبی مثل میلاد سرلک، حسن جعفری، رضا دهقانی ، مهرداد کفشگری و چند خرید دیگر را به خدمت بگیرد.

 

1418032

 


با این وجود بعد از مشخص شدن ماجرای مالکیت باشگاه به نظر می رسید نساجی هم به آرامش رسیده است اما چند روز قبل مالکان قبلی چک های برگشتی اژدری زاده مالک جدید را منتشر کردند. این موضوع واکنش مالک جدید نساجی را به همراه داشت و او اعلام کرد که باشگاه با بدهی حدود هشت میلیارد تومان به او واگذار شده در حالی که این باشگاه در حقیقت شانزده میلیارد تومان بدهی دارد.


این مشکل مالکیتی اما بیش از هرچیزی نساجی را در روزهای آماده سازی تحت تاثیر قرار می دهد.در حال حاضر تقریبا تمام مسئولیت تیم برعهده رضا مهاجری سرمربی و فرهادکوچک زاده سرپرست این تیم است و این در حالی است که گفته می شود بازیکنان این تیم هنوز هیچ دریافتی نداشته اند.


نساجی اینروزها زیر نظر مهاجری تمرینات آماده سازی جدی و دشواری را در ورزشگاه کارگران انجام می دهد اما این تیم برای مبارزه با رقیبان جدی و سرسختش در لیگ برتر نیاز به یک ساختار مدیریتی محکم و منسجم دارد در غیراینصورت فشارهای مدیریتی توان فنی تیم را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. نساجی با روند آماده سازی و بازیکنانی که دارد می تواند امسال تیمی باشد که تماشاگران عاشقش را باردیگر به ورزشگاه بکشاند اما اگر مشکلات بزرگ و بغرنج مدیریتی حل نشود شاید معادلات برای این تیم تغییر کند.

دیدگاه‌ها