کد خبر : 1625441 | 31 تیر 1398 ساعت 12:41 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کارل هاینتس رومینیگه:

بایرن درباره آینده بواتنگ همچنان مردد است

نایب‌رئیس بایرن مونیخ می‌گوید با وجود شایعات متعدد درباره جدایی ژروم بواتنگ از این باشگاه، درباره آینده او هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

بایرن درباره آینده بواتنگ همچنان مردد است

به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید با وجود شایعات متعدد درباره جدایی ژروم بواتنگ از این باشگاه در تابستان جاری و با وجود ابراز علاقه منچستریونایتد به جذب این مدافع آلمانی، بایرن درباره آینده او همچنان تصمیمی نگرفته است.

 

بواتنگ از زمان روی کار آمدن نیکو کوواچ به عنوان سرمربی بایرن، جایگاه قبلی خود در این تیم را از دست داده و انتظار می‌رود در تابستان جاری از بایرن جدا شود.

 

1421034

 

اما به نظر می‌رسد بازگشت زودهنگام بواتنگ از اردوی پیش‌فصل این تیم در آمریکا که دیروز یکشنبه اتفاق افتاد به دلایل شخصی بوده و ربطی به جدایی او از بایرن نداشته است.

 

کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ در هیوستون تگزاس، در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت بواتنگ گفت:" درباره آینده بواتنگ هنوز تصمیمی قطعی گرفته نشده. باید منتظر بمانیم و ببینیم در بازار نقل و انتقالات چه اتفاقاتی می‌افتد. بعد درباره اینکه چه اقداماتی باید انجام دهیم با او صحبت خواهیم کرد".

 

بواتنگ در فصل گذشته که بایرن مونیخ موفق شد با هدایت کوواچ از عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا دفاع کند تنها در 20 بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شد. با توجه به جدایی متس هوملس از بایرن به نظر می‌رسد مدیران این تیم حالا تمایل کمتری به از دست دادن بواتنگ دارند.

 

دیدگاه‌ها