کد خبر : 1624223 | 25 تیر 1398 ساعت 11:18 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

نقدی بر امید؛ 1 گل در 2 بازی

تیم امید دیروز در دومین بازی دوستانه خود با مربیگری فرهاد مجیدی در برابر تیم ملی به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

نقدی بر امید؛ 1 گل در 2 بازی

به گزارش "ورزش سه"، تک گل تیم امید دراین بازی در شرایطی به ثمر رسید که سماجت ابوالفضل رزاقپور در تعقیب توپ و هم چنین تعلل مدافع و دروازه بان تیم ملی در دفع توپ دخیل بود و اگر مدافع و دروازه بان تیم ملی در دفع توپ مرتکب اشتباه نمی شدند گلزنی تیم امید دور از ذهن بود.

 

هر دو بازی که تیم امید پشت سر گذاشت تدارکاتی بود و مهم تر از نتیجه در بازی تدارکاتی شناخت توانمندی های بازیکنان است که به کادر فنی اجازه می دهد در آینده تصمیمات بهتری برای تیم بگیرد. با این حال باید به این نکته اشاره کرد تیم امید برای موفقیت و در نهایت صعود به المپیک 2020 توکیو باید در فاز تهاجمی قوی تر عمل کند و اینطور نباشد که هر دو بازی یک گل بزند. در مسابقه ای تیم تهاجمی بازی می کند اما در استفاده از موقعیت ها خوب عمل نمی کند و این نشان می دهد تیم در ارایه بازی تهاجمی موفق بوده و تنها باید چارچوب شناسی را تمرین کند اما در مسابقه ای هم هست که گل زدن تیم نشات گرفته از کمی خلق موقعیت است که در دو بازی اخیر، تیم امید شرایط اینچنینی داشته و این باید مورد توجه کادر فنی تیم امید به خصوص فرهاد مجیدی باشد.

 

خوشبختانه تیم امید فرصت خوبی برای تیمسازی دارد و بازی های خوبی را هم برنامه ریزی کرده است که این موقعیت ها به فرهاد مجیدی فرصت می دهد تیمش را تبدیل به یک تیم خوب کند. فرهاد مجیدی پیش از این و در استقلال نشان داد که علاقمند به بازی تهاجمی است. قطعا باید به او فرصت بدهیم تا تفکراتش را در تیم القاء کند.

دیدگاه‌ها