کد خبر : 1625116 | 29 تیر 1398 ساعت 19:36 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

اریک آبیدال:

لیونل مسی نقشی در انتقال گریزمان به بارسلونا نداشت

اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا در مورد انتقال آنتوان گریزمان به این تیم صحبت کرد.

لیونل مسی نقشی در انتقال گریزمان به بارسلونا نداشت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اتلتیکومادرید معتقد است با توجه به توافق زودهنگام بارسا با گریزمان، آنها باید بند 200 میلیون یورویی قرارداد وی را پرداخت کنند اما آبیدال مدعی شد زمانیکه گریزمان اعلام کرد که می خواهد اتلتیکومادرید را ترک کند مذاکرات بارسلونا با وی آغاز شده است.

 

اریک آبیدال گفت: "جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه با اتلتیکو مادرید برای بحث و تبادل نظر در مورد انتقال گریزمان به نوکمپ و اطلاع رسانی به آنها ارتباط برقرار کرد تا اگر مذاکره امکان پذیر نبود، بارسلونا مبلغ 120 میلیون یورو بند آزادسازی را پرداخت کند.

 

1419643

 

اتلتیکومادرید از منافع خود دفاع می کند و ما نیز از بارسلونا دفاع می کنیم. ما هرگز توافق اولیه ای با گریزمان نداشتیم، بعد از اینکه وی اعلام کرد که می خواهد اتلتیکومادرید را ترک کند ما با وکیل وی تماس گرفتیم. ما می توانیم یک بازیکن را دوست داشته باشیم، زیرا بخش ورزشی ما می گوید که آن بازیکن با مشخصات مورد علاقه ما تطابق دارد اما ابراز تمایل تنها زمانی بوجود می آید که خود بازیکن علاقه خود برای پیوستن به بارسلونا را ابراز کند.

 

نقش لیونل مسی در انتقال گریزمان؟ این موضوع وظیفه مسی نیست. اگر مسی در مورد بازیکنان تیم های دیگر ابراز علاقه کند در واقع نسبت هم تیمی های فعلی خود بی اعتبار بوده است و من می دانم چرا مسی نمی خواست درباره گریزمان صحبت کند.

 

انتقال آرین رابیو به یوونتوس؟ او در لیست ما قرار داشت اما تصمیم گرفت راهی یوونتوس شود. ما نمی دانیم چرا این اتفاق رخ داد اما دلایل ورزشی یا مالی می تواند در این تصمیم تاثیرگذار باشد."

دیدگاه‌ها