کد خبر : 1617983 | 26 خرداد 1398 ساعت 12:18 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جنوبی، رکورددار جذب بازیکن در نقل و انتقالات

تیم پارس جنوبی جم تاکنون بیشترین تعداد بازیکن جدید را در نقل و انتقالات به خدمت گرفته است.

پارس جنوبی، رکورددار جذب بازیکن در نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش‌سه"، زردپوشان جنوبی فوتبال ایران که با خداحافظی مهدی تارتار از سرمربیگری فراز کمالوند را به عنوان جایگزین او انتخاب کردند، فعالیت های زیادی در نقل و انتقالات انجام داده‌اند. پارسی ها طی روزهای گذشته 8 بازیکن جدید به جمع نفرات خود اضافه کردند.


تا اینجای نقل و انتقالات ایمان باصفا، محمود شفیعی، مسعود پورمحمد، مهدی ترکمان، پوریا آریا کیا و جلال عبدی 6 بازیکن از لیگ دسته اول هستند که به پارس جنوبی پیوستند. از سوی دیگر آنها دو سهمیه لیگ برتری خود را نیز با محمد ابراهیمی و محمد اهل شاخه پر کردند.


پارس جنوبی از نظر تعداد بازیکنانی که جذب کرده تاکنون در بین همه تیم های لیگ برتری رکورددار بوده و این در شرایطی است که آنها هنوز 4 سهمیه لیگ برتری شان خالی است و از طرفی برخی بازیکنان سال گذشته نیز قراردادشان را تمدید خواهند کرد.


پارس جنوبی که امسال با کاهش بودجه مواجه شده، با نظر کمالوند به سراغ بازیکنان لیگ یکی و باانگیزه رفته و به نظر می رسد با رویه جوانگرایی می خواهد تیمی انرژیک را به مسابقات لیگ نوزدهم بفرستد. به نظر می رسد طی روزهای آینده نیز سایر بازیکنان مورد نظر کمالوند هم جذب شوند تا با کامل شدن نفرات تیمی جوان راهی لیگ برتر نوزدهم شود.

دیدگاه‌ها