کد خبر : 1617548 | 24 خرداد 1398 ساعت 12:11 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

فجر ابراهیم در لباس کارلوس کی روش؛

عمر خریبین از تیم ملی سوریه اخراج شد

خریبین و چند ستاره دیگر تیم ملی سوریه با تصمیم سرمربی این کشور به دلیل بی انضباطی و عدم حضور در اردو از تیم ملی کنار گذاشته شدند.

عمر خریبین از تیم ملی سوریه اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، فجر ابراهیم سرمربی تیم ملی سوریه در تصمیمی جنجالی اعلام کرد که تصمیم نهایی را برای کنار گذاشتن مرد پیشین فوتبال آسیا اتخاذ کرده و بعد از غیبت او در دو دیدار دوستانه برابر ازبکستان و ایران، خریبین از تیم ملی کنار خواهد رفت تا ستاره مطرح تیم سوریه از تیم ملی کنار برود.


این تصمیم البته برای بازیکنان دیگری مانند احمد صالح که کاپیتان تیم ملی نیز بود اتخاذ شده است و ابراهیم تصمیم گرفته تا با توجه به شرایط تیم ملی سوریه و بی نظمی های رخ داده در این تیم، بازیکنان دیگری را نیز از تیم ملی کنار بگذارد تا به این ترتیب یک جا به جایی بزرگ با حمایت مسئولان فدراسیون در این تیم صورت بگیرد.


سرمربی تیم ملی سوریه اعلام کرد که قصد دارد بازیکنان تیم المپیک سوریه را جانشین این بازیکنان کند و همچنین فدراسیون فوتبال قصد دارد در این باره تصمیماتی اتخاذ کند که این تصمیمات با توجه به توصیه او صورت گرفته است.

 

1412856


او در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: تمامی بازیکنان باید به اردوی تیم ملی پایبند باشند و ما از عدم حضور خریبین و دیگر بازیکنان شگفت زده شدیم. او نه تنها درباره عدم حضور خود عذرخواهی نکرد، بلکه هیچ توجیهی را نیز مطرح نکرده است.


به این ترتیب تیم ملی سوریه در مسابقات پیش رو مهم ترین ستاره خود در سال های اخیر یعنی عمر خریبین را در اختیار نخواهد داشت. این بازیکن که در نیم فصل گذشته در لیگ مصر حضور داشت، تجربه کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا در سال 2017 را در کارنامه خود دارد و درخشش او کمک کرده بود تا تیم ملی سوریه تا یک قدمی صعود به جام جهانی پیش برود اما بی نظمی های این بازیکن فجر ابراهیم را وادار کرد در تصمیمی که مشابه آن را کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران بارها اتخاذ کرده بود، مهم ترین بازیکن خود را کنار بگذارد تا با قربانی کردن او و چند بازیکن دیگر، شاهد یک انقلاب در مجموعه تیم ملی سوریه باشیم که شاید دامان بازیکنان دیگر را نیز بگیرد.

دیدگاه‌ها