کد خبر : 1618958 | 30 خرداد 1398 ساعت 22:20 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

موافقت باشگاه پرسپولیس با جدایی علیپور

آقای گل در زولته وارخم بلژیک

مدیران باشگاه پرسپولیس موافقت کرده اند که علیپور راهی لیگ بلژیک شود.

 آقای گل در زولته وارخم بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، پس از 4 فصل و نیم بسیار خوب با پرسپولیس، مهاجم شماره 70 سرخ ها گمان می کند که باید رویاهایش را در قاره سبز جستجو کند. بازیکنی که کارش را از گلزنی به نفت مسجد سلیمان در روزهای بحرانی آغاز کرد، آخرین بار در فینال جام حذفی گل قهرمانی را زد و حالا در آستانه پیوستن به تیم زولته وارخم قرار دارد.


 
عصر امروز او در جلسه ای با مدیران باشگاه پرسپولیس شرکت کرد و پس از آن اعلام کرد که برای منفعت بیشتر باشگاه راهی لیگ بلژیک خواهد شد.


 
حالا خبر رسیده که ایرج عرب و هیئت مدیره پرسپولیس نیز باتوجه به شرایط این بازیکن، موافق جدایی او هستند. اولین دلیل این است که علیپور به نظر دیگر انگیزه ای برای کار در ایران را ندارد و خودش هم تاکید کرده که برای پیشرفت می خواهد راهی اروپا شود. از طرف دیگر این آخرین فصل قرارداد علیپور با پرسپولیس است و اگر سرخ ها می خواهند از ستاره ای که به فوتبال ایران معرفی کرده اند، سود ببرند تنها در این مقطع باید او را بفروشند.


 
همچنین فروش او در کنار پول پیش پرداخت به برانکو ایوانکوویچ پرسپولیسی ها را در موقعیت ویژه ای قرار می دهد و باعث می شود آن ها با دست بازتری به بازار نقل و انتقالات ورود کنند و بتوانند ستاره های بیشتری را بخرند.


 
علیپور از آلمریای اسپانیا نیز پیشنهاد داشت اما او ترجیح داده تا به زولته وارخم بلژیک برود تا هم خودش بیشتر بازی کند و هم پرسپولیسی ها بیشتر سود کنند.


 
این تیم بلژیکی فصل گذشته 49 گل زد و در رده یازدهم لیگ حرفه ای بلژیک قرار گرفت. آن ها حالا باید برای خرید علیپور مبلغی حدود 700 هزار دلار را به حساب پرسپولیس واریز کنند.

دیدگاه‌ها