کد خبر : 1619674 | 03 تیر 1398 ساعت 11:41 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای روی کین از کادر فنی ناتینگهام فارست

روی کین بعد از پنج ماه فعالیت به عنوان دستیار سرمربی ناتینگهام فارست از این تیم جدا شد تا فعالیت خود در عرصه مربی‌گری را در تیم دیگری ادامه دهد.

استعفای روی کین از کادر فنی ناتینگهام فارست

به گزارش "ورزش سه"، روی کین، اسطوره و کاپیتان سابق منچستریونایتد از سمت خود به عنوان دستیار مارتین اونیل، سرمربی ناتینگهام فارست استعفا اد تا فعالیتش در عرصه‌ مربی‌گری را در تیم دیگری ادامه دهد. اونیل در ماه ژانویه گذشته، روی کین را به عنوان دستیار خود منصوب کرده بود ولی اسطوره سابق منچستریونایتد که قصد دارد از این به  بعد به عنوان سرمربی به فعالیت ادامه دهد فارست را ترک کرد تا شانسش را در تیم دیگری بیازماید.

 

1414904

 

این خبر که دیروز اعلام شد برای هواداران ناتینگهام فارست غیرمنتظره بود چرا که در این مدت بین اونیل و روی کین، رابطه کاری نزدیک و صمیمی‌ای برقرار بود. اما روی کین 47ساله از مدتی پیش از قصد خود برای هدایت یک تیم به عنوان سرمربی گفته بود.

 

روی کین در گذشته هدایت ایپسویچ را به عهده داشته و به مدت دو فصل هم در لیگ برتر ساندرلند را هدایت کرده است. به گزارش دیلی‌میل روی کین در حال حاضر پیشنهاد مشخصی ندارد ولی قصد دارد از فرصت تابستانی برای بررسی پیشنهادهای احتمالی و انتخاب بهترین گزینه استفاده کند.

 

1414905

 

کین در این باره گفت:" کار کردن با مارتین اونیل برای من تجربه بی‌نظیری بود. من چه به عنوان فوتبالیست و چه به عنوان مربی از دوران کار کردن با اونیل تجربه بسیار خوبی دارم و می‌خواهم شخصاً به خاطر همه چیز از او تشکر کنم".

 

دیدگاه‌ها