کد خبر : 1573816 | 14 آذر 1397 ساعت 14:25 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

رجبی: 10 امتیاز ما را داوری گرفت

نساجی دیگر مهاجمی در ترکیب خود ندارد

مربی تیم نساجی مازندران می‌گوید تیمش برای بازی با پیکان هیچ مهاجمی در ترکیب ندارد و کار سختی برای امتیازگیری مقابل حریف خود خواهد داشت.

نساجی دیگر مهاجمی در ترکیب خود ندارد

به گزارش "ورزش سه" حمیدرضا رجبی، مربی تیم نساجی مازندران در غیاب جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با پیکان شرکت کرد. او مسابقه فردای تیمش را سخت دانست و گفت: متاسفانه در بازی فردا مهاجم نداریم. عباس زاده و نظری که بازی قبلی مصدوم شدند یک تا دو ماه بیرون خواهند بود. رحمان جعفری هم در تمرین امروز تیم مصدوم شد و بعید است به بازی برسد. علی شجاعی دیگر بازیکن ما هم به خاطر فوت یکی از نزدیکانش شرایط روحی خوبی ندارد. شرایط سختی داریم و عملا برای بازی با پیکان مهاجم نداریم ولی سعی می کنیم خوب بازی کنیم و پیکان را شکست دهیم.  پیکان یکی از تیم های خوب لیگ برتر است. جلالی سه سالی است که در این تیم حضور دارد و هدف آنها کسب سهمیه است. در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفتند ولی بازی مقابل آنها خیلی سخت خواهد بود. همانطور که گفتم شرایط ما هم سخت است. امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.


رجبی در ادامه گفت: قطعا تیم ها نقاط ضعف و قوت خودشان را شناخته اند. ما هم مستثنی نیستیم. دنبال تقویت تیم در نیم فصل دوم هستیم. می دانیم که خیلی هم نمی شود بازیکن جذب کرد ولی حتما این کار را می کنیم و به دنبال بازیکنان مدنظر خود خواهیم بود.


مربی تیم نساجی با بیان این که امتیازات زیادی با اشتباهات داوری از دست دادند گفت: به گواه اکثر کارشناس ها نساجی بیشترین ضرر را از جانب داوری متحمل شده است. خدای ناکرده نمی خواهیم بگویم داوری از عمد سوت نزده است. به ضرس قاطع می گوییم 10 امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم. اگر سه چهار امتیاز از این امتیازها را به خاطر گل های سالمی که زدیم و گرفته نشد، به دست می آوردیم الان بین 6 ،7 تیم اول جدول بودیم. ولی اینها جزئی از فوتبال است. داوران ما سلامت هستند و به آنها احترام می گذاریم. ولی تا آنجا که امکان دارد تمرکزشان بالاتر باشد تا بتوانند داوری بهتری انجام دهند.

دیدگاه‌ها