کد خبر : 1590739 | 22 بهمن 1397 ساعت 01:48 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف در سن مامس

والورده: حتما مسی مشکلی نداشته که بازی کرد

بارسا امشب در زمین بیلبائو با تساوی بدون گل متوقف شد و دو امتیاز شاید حیاتی را از دست داد.

والورده: حتما مسی مشکلی نداشته که بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود این تساوی، بارسا با شش امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد و رئال را جدی ترین تعقیب کننده خود می بیند. در بازی امشب مسی 90 دقیقه در زمین بود و نتوانست کار خاصی انجام دهد. به نظر می رسد که پس از مصدومیت در بازی با والنسیا، مسی هنوز به فرم همیشگی خود برنگشته است.

 

 

1380922

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« نیمه اول کند و بی نظم بودیم. انتظار داشتم بازی مان ریتم بهتری داشته باشد ولی اینطور نبود. بیلبائو پرس سنگینی کرده بود و روی ضدحملات نیز خطرناک بودند. گذشتن از لایه های دفاعی پرتعداد حریف، کار دشواری بود. 

مشکل ارتباطی بین بازیکنان؟ نمی دانم. در نیمه اول قطعا در حد خودمان نبودیم. از موقعیت های مان هم استفاده نکردیم. شاید پس از یک هفته دشوار، کمی خسته بودیم اما این نمی تواند توجیه مناسبی باشد. در نهایت ما مسئول اشتباهات مان هستیم.»

 

 

1380923

 

 

مسی:« اگر او بازی کرد، به این معناست که مشکلی نداشته و شرایطش خوب بوده است. از نظر من که او عالی کار کرد. اگر مصدوم بود، قطعا بازی نمی کرد.»

 

تراشتگن:« مارک فوق العاده کار کرد و شب، شب او بود. نیمه اول مهار فوق العاده ای داشت و در دقایق پایانی، روی ضربه ویلیامز هم استثنایی کار کرد.»

 

دیدگاه‌ها