کد خبر : 1586151 | 03 بهمن 1397 ساعت 13:13 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

سالا و پیش بینی سقوط هواپیما پیش از پرواز

دیگو رولان، مهاجم لگانس، از پیام‌های امیلیانو سالا پیش از ناپدید شدن هواپیمایش خبر داد.

سالا و پیش بینی سقوط هواپیما پیش از پرواز

به گزارش "ورزش سه"، سالا که با 15 میلیون پوند به کاردیف سیتی پیوسته بود، در پروازی که با یک هواپیما شخصی به ولز داشت، دچار سانحه شده و هواپیما از مدار خارج شده است. تیم تحقیق و امداد هنوز نتوانسته به لاشه هواپیما برسد و تنها بقایایی از آن در سطح آب پیدا شده است.

 

پلیس امروز صبح پیش از شروع عملیات جستجو، پیامی از دوست سالا، رولان دریافت کرده که در آن سالا به یکی از دوستانش می‌گوید که هواپیما شرایط خوبی ندارد و احتمال دارد که دچار مشکل شود.

 

 

1375288

 

 

رولان در این رابطه گفت:" من هیچگاه با هواپیما شخصی پرواز نکرده ام و همیشه از این موضوع می‌ترسم ولی هیچکس انتظار چنین اتفاقی را نداشت. من پیامی از امیلیانو دریافت کردم که به یکی از دوستانش در آرژانتین فرستاده بود و از اتفاقی که رخ داده خیلی ترسیده بودم. من در شوک هستم. پیش از این پرواز، او پیش بینی این اتفاقات را کرده بود و به یکی از دوستانش خبر داده بود و دوستش هم خیلی ترسیده بود. او به دوستش گفته بود که از این پرواز خیلی می‌ترسد و همچنین از اینکه در صورت سانحه کسی نتوانتد او را پیدا کند. چیزی که او پیش بینی کرده بود اتفاق افتاد.

 

همچنین نشریه اوله نیز مدعی شده که سالا می‌دانسته چنین اتفاقی گریبان گیرش خواهد شد. او در پیامی در واتس اپ به برادر کوچک ترش گفته:" من در هواپیمایی هستم که انگار در حال متلاشی شدن است. به کاردیف می‌روم. فردا همه چیز آغاز می‌شود و عصر، تمرینات را آغاز می‌کنیم، با تیم جدیدم و هم تیمی‌های جدیدم."

دیدگاه‌ها