کد خبر : 1606981 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 12:16 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوکا یوویچ به احتمال زیاد رئالی خواهد شد

فردی بوبیچ، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت می‌گوید انتقال لوکا یوویچ، مهاجم گلزن این تیم به رئال مادرید یک احتمال بسیار قوی است.

لوکا یوویچ به احتمال زیاد رئالی خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار شایعات بسیار درباره تلاش باشگاه رئال ماردید برای جذب لوکا یوویچ، مهاجم گلزن این فصل آینتراخت فرانکفورت، فردی بوبیچ، مدیر ورزشی آینتراخت این شایعات را تایید کرد و گفت انتقال یوویچ به رئال مادرید یک احتمال بسیار قوی است.

 

علاوه بر شایعات درباره انتقال یوویچ به رئال مادرید، گمانه‌زنی‌هایی درباره علاقه بارسلونا به جذب این ستاره صرب هم منتشر شده بود ولی حالا به نظر می‌رسد محتمل‌ترین گزینه برای این ستاره پرخواهان آینتراخت، منتقل شدن به رئال مادرید است.

 

1400431

 

دیگر باشگاهی که برای مذاکره با یوویچ اقداماتی انجام داده بایرن مونیخ است ولی رسانه‌های آلمانی می‌گویند خود یوویچ قصد دارد فوتبال خود را از فصل آینده در اسپانیا ادامه دهد و بنابراین بعید به نظر می‌رسد که با بایرن مونیخ به توافق برسد.

 

مهاجم 21ساله صرب آینتراخت در این فصل 25 گل برای این تیم به ثمر رسانده. او که با قراردادی قرضی و دو ساله از بنفیکا به آینتراخت منتقل شده بود هفته گذشته با به پایان رسیدن مهلت قرارداد قرضی، بازیکن دائمی باشگاه آلمانی شد.

 

فردی بوبیچ، مدیر ورزشی آینتراخت در این باره به تلویزیون آلمانی ZDF گفت:" من امیدوارم یوویچ در آینتراخت بماند و خواهان ماندگار شدنش در تیم‌مان هستم ولی در عین حال انسانی واقع‌گرا هستم و می‌دانم وقتی باشگاه بزرگی مثل رئال مادرید او را بخواهد ما شانسی برای نگه داشتنش نخواهیم داشت".

 

 

دیدگاه‌ها