کد خبر : 1609383 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 03:03 | 79.2K بازدید | 0 دیدگاه

سریع عمل نمی‌کردیم کاسیاس فوت می‌کرد!

به نظر می رسد حمله قلبی ایکر کاسیاس، دروازه بان اسپانیایی پورتو، ماجرایی جدی بوده است.

سریع عمل نمی‌کردیم کاسیاس فوت می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز عصر باشگاه پورتو اعلام کرد که ایکر کاسیاس، دروازه بان 38 ساله این تیم بعد از تمرینات صبح این باشگاه پرتغالی دچار حمله قلبی شده تا نگرانی ها در مورد سنگربان محبوب اسپانیایی افزایش یابد. حالا رئیس کادر پزشکی پورتو در مورد دلایل این رخداد تلخ و اتفاقات عجیبی که ممکن بود در انتظار کاسیاس باشد صحبت کرده است.

 

1403387

 

نلسون پوگا، رئیس کادر پزشکی پورتو در این رابطه گفت: "مشکل قلبی کاملا غیرقابل پیش بینی بود زیرا ما هیچگونه عوامل خطرساز قلبی و عروقی و یا سابقه خانوادگی بیماری قلبی در وی ندیده ایم، اما اگر حضور کادر پزشکی به سرعت صورت نمی گرفت، ممکن بود عواقب بیشتری گریبان کاسیاس را بگیرد.

 

این یک بیماری خاموش است که به آرامی در حال تکامل بوده و حتی ممکن بود جمیع بعضی از عوامل سبب سکته حاد و حتی مرگ ناگهانی برای شخص شود."

 

سارا کاربونرو، همسر مشهور ایکر کاسیاس نیز در مورد شرایط سن ایکر گفت: "اتفاق جدیدی رخ نداده و همه چیز مانند روز اول است اما در کل شرایط خوب است."

 

مارتین و لوکاس، دو فرزند کاسیاس نیز به ملاقات پدر خود آمده و مارتین یک نقاشی از یک قلب بزرگ را برای پدرش آورده بود که باعث خوشحالی ایکر شد.

 

دیدگاه‌ها