کد خبر : 1610746 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 13:34 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

کمپانی: سیتی نباید بازی با برایتون را سخت بگیرد

وینسنت کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی در آستانه بازی آخر تیمش در لیگ برتر مقابل برایتون می‌گوید سیتی باید این بازی را ساده بگیرد و از ایجاد تنش اضافی خودداری کند.

کمپانی: سیتی نباید بازی با برایتون را سخت بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، وینسنت کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی، در آستانه دیدار این تیم با برایتون که آخرین دیدار شاگردان گواردیولا در فصل جاری لیگ برتر خواهد بود و برای نبرد قهرمانی بین سیتی و لیورپول اهمیتی کلیدی دارد، از همبازی‌هایش خواست بدون توجه به این موضوع، به بازی مقابل برایتون به عنوان یک بازی عادی نگاه کنند و از ایجاد استرس اضافی برای خود خودداری کنند.

 

سیتی در حالی به مصاف برایتون می‌رود که می‌داند در صورت پیروزی در این مسابقه قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی خواهد کرد و فارغ از نتیجه‌ای که لیورپول در بازی خود بدست خواهد آورد جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

 

1404162

 

کمپانی در این باره گفت:" واقعیت این است که هر سناریویی ممکن است اتفاق بیفتد و این بازی مهمترین بازی فصل برای ما است. ما با پیروزی در این بازی قهرمان لیگ برتر می‌شویم که اصلاً مساله کوچکی نیست".

 

کاپیتان منچسترسیتی در ادامه گفت:" ولی ما باید بازی را ساده بگیریم و از ایجاد استرس اضافی خودداری کنیم. برایتون هم مثل هر تیم دیگری نقاط قوت و ضعف دارد و ما باید راهی پیدا کنیم که در مقابل نقاط قوت برایتون مقاومت کرده و از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم".

 

کمپانی در ادامه اضافه کرد:" ما باید حواس‌مان به این باشد که در روز مسابقه در اوج آمادگی باشیم. باید در روزهای قبل خوب بخوابیم، خوب غذا بخوریم و روز مسابقه بهترین بازی را انجام بدهیم. من که به آن بازی زیاد فکر نمی‌کنم چون می‌دانم که در روز آخر لیگ به مصاف برایتون می‌رویم و با ارائه یک بازی خوب موفق می‌شویم".

 

دیدگاه‌ها