کد خبر : 1610462 | 19 اردیبهشت 1398 ساعت 21:46 | 60.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای نشریه لو پاریزین

تصمیم گریزمان؛ کاهش دستمزد برای پیوستن به بارسا

نشریه فرانسوی لو پاریزین ادعا کرد که آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو مادرید، پذیرفته که با کاهش دستمزدش، در تابستان پیش رو به بارسلونا بپیوندد.

تصمیم گریزمان؛ کاهش دستمزد برای پیوستن به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سال گذشته نیز به دنبال به خدمت گرفتن گریزمان بود اما اتلتیکو مادرید با تلاش زیاد، مانع از جدایی این ستاره فرانسوی شد. گریزمان در آخرین دقایق بازار نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد بارسلونا را رد کرد و این مسئله با جنجال های زیادی همراه شد.

اما باشگاه کاتالانی علی رغم این اتفاق، همچنان به جذب گریزمان علاقه مند است؛ در حالی که پیش از این گفته می شود که آبی و اناری ها به دنبال خرید یک مهاجم جوان تر از جمله لوکا یوویچ، ستاره آینتراخت فرانکفورت هستد اما به نظر می رسد این ستاره صرب راهی رئال مادرید خواهد شد.

 

1395500

 

در گزارش نشریه لو پاریزین آمده: که ناکامی بارسلونا در رسیدن به فینال چمپیونزلیگ و شکست سنگین این تیم مقابل لیورپول در نیمه نهایی، باعث شده تا آنها بار دیگر به دنبال خرید گریزمان باشند. این نشریه معتقد است که این خرید می تواند هواداران بارسا را راضی کند.

این انتقال همچنین با کاهش دستمزد 23 میلیون یورویی گریزمان همراه خواهد بود. گفته می شود این ستاره فرانسوی پذیرفته دستمزدی کمتر از دوران حضورش در اتلتیکو مادرید دریافت کند و در مقابل، بارسلونا مبلغ 120 میلیون یورو در بند فسخ قرارداد او را به اتلتیکو مادرید پرداخت خواهد کرد.

در صورت جدایی گریزمان، اتلتیکو مادرید یک ستاره دیگرش را در این تابستان از دست می دهد. دیگو گودین همین دیروز به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل این باشگاه را ترک می کند، لوکاس فرناندز با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرده و فیلیپه لوئیس نیز قراردادش را تمدید نکرده است.

دیدگاه‌ها