کد خبر : 1611859 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 12:10 | 840 بازدید | 0 دیدگاه

چلسی در مورد ساری هنوز به تصمیم نرسیده

گل می‌گوید چلسی با اینکه با احتمال محرومیت از پنجره نقل و انتقالات روبرو است هنوز تصمیمی درباره حفظ یا اخراج ماتوریتزیو ساری، سرمربی فعلی‌اش نگرفته.

چلسی در مورد ساری هنوز به تصمیم نرسیده

به گزارش "ورزش سه"، گل می‌گوید از منابع خود که از آنها به عنوان منابع نزدیک به باشگاه چلسی یاد کرده مطلع شده که مدیران ارشد استمفوردبریج مایل نیستند تا زمانی که تصمیم نهایی‌شان درباره ساری و آینده‌اش مشخص می‌شود، درباره نقل و انتقالات احتمالی و تمدید قرارداد بازیکنان فعلی تیم، تصمیم جدیدی اتخاذ کنند و این در حالی است که مدیریت چلسی هنوز درباره ساری به تصمیم نرسیده و آینده او در چلسی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

1406360

 

با اینکه چلسی در اولین فصل حضور ماتوریتزیو ساری، سرمربی سابق ناپولی، در این تیم لیگ برتر را با کسب مقام سوم به پایان رسانده و به فینال لیگ اروپا راه یافته اما هواداران چلسی نسبت به او نظرات متفاوتی دارند و با اینکه گروهی خواهان ماندن ساری در تیم‌شان هستند گروه دیگری او را در استمفوردبریج نمی‌خواهند.

 

چلسی با هدایت ساری روز 29 مه در باکو آخرین شانس خود برای فتح جام در فصل جاری را امتحان خواهد کرد ولی حتی با اینکه ساری می‌تواند با پیروزی در آن بازی موفقیت مهمی در اولین فصل حضورش در این تیم بدست آورد ولی دل عده‌ای از هواداران تیم آبی لندن همچنان با او صاف نشده.

 

این عده از هواداران چلسی به دلیل مسائلی مثل جدایی ادن هازارد برای پیوستن به رئال مادرید، که البته در واقع ربط چندانی به ساری ندارد، و مسائل دیگری مثل به طول انجامیدن مذاکرات با پدیده جوان این تیم کالوم هادسون اودوی و احتمال از دست رفتن او، و همچنین عملکرد و نتایج چلسی در بعضی بازی‌های اخیر این تیم از ساری ناراضی هستند.

 

دیدگاه‌ها