کد خبر : 1381165 | 29 آذر 1395 ساعت 19:12 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

رییس هیات فوتبال گچساران اعلام کرد:

تمهیدات ویژه برای بازی نفت‌ و گاز- تراکتور

شورای تامین شهرستان گچساران تمهیدات ویژه‌ای را برای بازی فردای نفت و گاز و تراکتورسازی اندیشیده است.

تمهیدات ویژه برای بازی نفت‌ و گاز- تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تیم های تراکتورسازی و نفت و گاز گچساران در شرایطی فردا در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند که نگرانی‌هایی بابت برقرار امنیت مسابقه در گچساران وجود دارد. با این حال شورای تامین گچساران تمهیداتی را اندیشیده تا بازی با شرایط خوبی برگزار شود.

 

عبدالکریم قاضی‌فر، رییس هیات فوتبال شهرستان گچساران در این باره اظهار داشت:‌ «شورای تامین شهرستان لحظه به لحظه اتفاقات قبل از بازی جام حذفی نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز را دنبال می کند و برای برقراری نظم و امنیت در این بازی و همچنین حفظ آرامش هر دو تیم با تمام قوا وارد عمل شده که این مساله کار را برای کسانی که قصد ایجاد بی نظمی در برگزاری این بازی دارد دشوار خواهد کرد.»

 

وی افزود: «این بازی برای مردم گچساران از هر حیث دارای اهمیت بوده و هر کس که بخواهد با ایجاد بی نظمی قبل یا در حین بازی اعتبار ورزش گچساران را زیر سوال ببرد با برخورد قضایی مواجه خواهد شد. ورزشگاه شهدای نفت گچساران مجهز به دوربین های مداربسته است. دوربین نصب شده در این ورزشگاه کوچکترین تحرکات را هم ثبت و ضبط می کند و هرکس قصد ایجاد بی نظمی و اختلال در نظم بازی این دو تیم را داشته باشد به راحتی شناسایی و تحویل مراجع قضایی خواهد شد.»

دیدگاه‌ها