کد خبر : 1554697 | 27 شهریور 1397 ساعت 10:24 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین گل ارزانی برای سلتیک با یک کاشته‌ی زیبا

دنیل ارزانی، ستاره‌ی ایرانی‌تبار و استرالیایی تیم سلتیک با یک ضربه‌ی کاشته‌ی خارق‌العاده اولین گل خود برای این تیم اسکاتلندی را به ثمر رساند.

اولین گل ارزانی برای سلتیک با یک کاشته‌ی زیبا

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار تیم آکادمی سلتیک که به نوعی تیم ب یا تیم ذخیره‌های باشگاه سلتیک به حساب می‌آید با آبردین، بازی‌ای که در مرکز تمرینی سلتیک در لنوکس‌تاون برگزار شد، ارزانی پدیده‌ی جوان سلتیک در دقیقه‌ی 33 پشت ضربه‌ی کاشته ایستاد تا با یک شوت تماشایی و زیبا دروازه‌ی حریف را باز کرده و اولین گل خود با پیراهن باشگاه اسکاتلندی را به ثمر برساند. 


ارزانی پیش از این گل هم با پاسهای بلند دقیق خود فرصت‌های متعددی برای بازیکنان تهاجمی سلتیک ایجاد کرده بود تا اینکه یک خطا در حاشیه‌ی محوطه‌ی جریمه به او فرصت داد تا در ضربه‌ی ایستگاهی بدرخشد. ضربه‌ی بی‌نظیر ارزانی از حاشیه‌ی چپ محوطه‌ی جریمه برای دروازه‌بان آبردین چاره‌ای جز تسلیم باقی نگذاشت تا سلتیک قفل درواز‌ه‌ها را باز کند. سلتیک در نهایت یک گل دیگر توسط اوان هندرسون به ثمر رساند تا این بازی را با نتیجه‌ی 2-0 به سود خود پایان دهد. 

 

1337310


گل ارزانی اما آنقدر زیبا بود که به سوژه‌ی داغ رسانه‌های ورزشی اسکاتلند تبدیل شد. روزنامه‌ی دیلی‌رکورد یکی از بزرگترین روزنامه‌های اسکاتلند در توییتر خود نوشت:" دنیل ارزانی اولین گل خود برای سلتیک را به ثمر رساند: آنهم چه گل زیبایی". 


این روزنامه در نسخه‌ی چاپی خود هم تیتر گزارش مربوط به بازی سلتیک را به گل ارزانی اختصاص داد و نوشت:" پیروزی سلتیک بر آبردین با گل ارزانی". 


هواداران سلتیک هم در شبکه‌های اجتماعی به تحسین بازیکن استرالیایی تیم‌شان پرداخته و معتقدند او باید هر چه زودتر به تیم اول باشگاه سلتیک دعوت شود. هواداران سلتیک از مسئولین باشگاه می‌پرسند که ارزانی چرا باید همچنان در تیم ذخیره‌های باشگاه بازی کند و نه در تیم اصلی.

 

1337311

دیدگاه‌ها