کد خبر : 1544082 | 17 مرداد 1397 ساعت 11:18 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

بنجامین پاوارد امسال در اشتوتگارت ماندگار است

ستاره‌ی تیم ملی فرانسه یک فصل دیگر در اشتوتگارت

بنجامین پاوارد، مدافع تیم ملی فرانسه که در جام جهانی 2018 روسیه با انجام بازی‌های درخشان در ترکیب خروس‌ها توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده بود، تعطیلات خود را زودتر از موعد مقرر به پایان رسانده و روز چهارشنبه به اردوی تمرینی باشگاهش اشتوتگارت آلمان پیوست.

ستاره‌ی تیم ملی فرانسه یک فصل دیگر در اشتوتگارت

به گزارش "ورزش سه"، پاوارد در اصل قرار بود از دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده به تمرینات اشتوتگارت ملحق شود ولی او در آستانه‌ی فصل جدید بوندس‌لیگا تصمیم گرفته زودتر به هم‌بازی‌هایش بپیوندد. میشائیل رشکه، مدیر ورزشی اشتوتگارت در وبسایت رسمی این باشگاه از بازگشت زودهنگام پاوارد ابراز خشنودی کرده و آن را ارسال علامت بسیار مثبتی از سوی او برای باشگاه دانسته.


بعد از درخشش پاوارد در جام جهانی که گل زیبای او به آرژانتین نقطه‌ی اوج آن بود، خبرهای بسیاری درباره‌ی پیوستن پاوارد به بزرگترین تیم بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ به گوش می‌رسید. ولی مدیرعامل بایرن، کارل هاینتس رومنیگه آب پاکی را روی دوست شایعه‌سازان ریخت و اعلام کرد پاوارد 22ساله تابستان امسال به بایرن نخواهد پیوست.


پاوارد در سال 2019 به لطف بند مربوط به خروج توافقی در قراردادش می‌تواند با پرداخت 35 میلیون یورو، اشتوتگارت را ترک کند. رشکه درباره‌ی پاوارد گفت:" من با بنجامین صحبت کرده‌ام و می‌خواهم از طرف او و باشگاه از شما خواهش کنم در روزهای آینده پاوارد را درک کنید. بنجامین می‌خواهد فقط روی تمرین و تیمش تمرکز کند و فعلاً قصد ندارد در مقابل افکار عمومی قرار بگیرد".

دیدگاه‌ها