کد خبر : 1341084 | 25 تیر 1395 ساعت 18:31 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

علیخانی: بسیاری از ستاره ها با بدرقه به یادماندنی روبرو نشدند

مردم حق دارند در خداحافظی نکونام باشند

احسان علیخانی در رابطه با خداحافظی جواد نکونام می گوید او انتخاب فوق العاده ای برای مکان خداحافظی داشت اما مردم هم حق دارند در خداحافظی کاپیتان تیم ملی شان حضور داشته باشند.

مردم حق دارند در خداحافظی نکونام باشند

به گزارش "ورزش سه"، احسان علیخانی که امروز در با حضور در بهشت امام رضا، یکی از مدعوین به مراسم خداحافظی بود درباره این اتفاق می گوید: باید جواد نکونام را جهت انتخاب این مکان برای خداحافظی تحسین کرد، آفرین به نکونام، البته باید نکته دیگری هم در نظر داشت و نمی توان از آن صرف نظر کرد، آن هم اینکه فوتبال دوستان و مردم هم انتظار دارند در خداحافظی کسی که برای شان افتخار آفرید حضور داشته باشند.


وی ادامه داد: صرف نظر از اینکه ایشان در تیم استقلال هم حضور داشتند، بیشتر مردم او را با پیراهن سفید تیم ملی می شناسند. این یک مطالبه عمومی است که مردم انتظار داشته باشند برای خداحافظی کاپیتان تیم ملی شان یک بازی باشکوه تدارک دیده شود.


علیخانی ادامه داد: البته یک حسرت برای همه فوتبال دوستان ایرانی باقی مانده است، هیچ لذتی برابر با لحظه ای نیست که یک فوتبالیست دل مردم را شاد می کند، این اتفاقی است که ارزش فوق العاده ای دارد اما حسرتی در این میان باقی مانده است و آن هم اینکه بسیاری از بزرگان فوتبال ایران که بارها دل مردم را شاد کردند با بدرقه ای به یادماندنی روبرو نشدند.


مجری و تهیه کننده تلویزیون در پایان گفت: به هرحال خوش به حال ما که امروز در این مکان حضور داریم، انتخاب اینجا، انتخاب فوق العاده ای از سوی جواد نکونام بود، بهشت امام رضا مجموعه ای که مستقل عمل می کنند و بسیار مرتب و شایسته از بچه ها پذیرایی می کند.

دیدگاه‌ها