کد خبر : 1558939 | 13 مهر 1397 ساعت 18:42 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ و واکنش به افت محمد صلاح

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تحت هر شرایطی دیدار مقابل سیتی را دشوار می داند.

کلوپ و واکنش به افت محمد صلاح

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها فردا در آنفیلد میزبان سیتی هستند و برای رسیدن به صدر باید تیم آماده پپ گواردیولا صدرنشین فعلی لیگ برتر را مغلوب سازند.

 

نتایج اخیر برابر سیتی: "حتی در آن دیداری که در لیگ قهرمانان با 3 گل سیتی را مغلوب کردیم هم بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم و در جریان برتری 3-4 در لیگ هم اینگونه بود زیرا سیتی وقتی 1-4 هم عقب افتاد به دنبال جبران بود و نا امید نشد.

 

1341107

 

باید با تلاش فراوان نگذاریم سیتی به دروازه ما نزدیک شود و خودمان هم در تلاش برای خلق موقعیت باشیم. آنها بدون تمرکز نیستند و رقیبی قابل احترام محسوب می شوند."

 

افت محمد صلاح: "انتظارات از صلاح تغییر کرده و طبیعی است که او باید خود را با استانداردهای جدید منطبق سازد. هیچکس نمی تواند انتظار 10 گل را بعد از چند بازی داشته باشد و این اتفاقی نادر است. 98 درصد از کار مهاجم تلاش فراوان و 2 درصد آن آسان شدن شرایط است. تنها چیزی که تغییر کرده است، نوع سوالاتی است که رسانه ها می پرسند. فرم فوق العاده صلاح در فصل گذشته یک شگفتی بزرگ بود اما حالا اینطور نیست.

 

شرایط برای من هم اینگونه است. اگر من در همه بازی ها پیروز شوم، همه چیز را در مورد فوتبال می دانم اما اگر 3 بازی متوالی شکست بخورم هیچ سرنخی از فوتبال ندارم که هیچکدام صحیح نیست و همیشه حقیقت چیزی میان این 2 تفسیر است. دلیلی برای نگرانی وجود ندارد من در مورد شرایط صلاح آرامش دارم."

دیدگاه‌ها