کد خبر : 1588194 | 11 بهمن 1397 ساعت 16:02 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

مچ اندازی باتجربه ها در سردار جنگل؛

دوئل رشت - انزلی با بازوبند کاپیتانی (عکس)

سیدجلال حسینی و محمدرضا مهدوی کاپیتان های دو تیم پرسپولیس و سپیدرود امیدوارند تیم خود را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی برسانند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و سپیدرود در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان علی کریمی و برانکو ایوانکوویچ در شرایطی به مصاف هم رفتند که کاپیتان های هر دو تیم جزو باتجربه ترین فوتبالیست های لیگ ایران هستند و هر یک از ابتدای دوران حرفه ای فوتبال ایران در لیگ برتر حضور داشته اند. محمدرضا مهدوی که فوتبالش را با سپیدرود رشت آغاز کرد، حالا پس از یک و نیم دهه بار دیگر به تیم خود بازگشته و می خواهد در 37 سالگی نقش یک رهبر و لیدر را برای همبازیان جوان ترش ایفا کند.

 

آن طرف سیدجلال حسینی با کلکسیونی از افتخارات در اواسط چهارمین دهه زندگی اش، همچنان سیری ناپذیر از کسب جام در ترکیب پرسپولیس می درخشد و این بار برای کسب نخستین جام حذفی اش، پای به میدان گذاشته است. او پیش تر در فصل 91-92 با پیراهن پرسپولیس به عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها رسید و اکنون می خواهد با غلبه بر سپیدرود، پدیده، سپاهان و داماش این عنوان را هم به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

 

این دو که متولد شهرهای شمالی کشور ایران هستند، از سوی دیگر دوئل رشت و انزلی را هم در ورزشگاه سردار جنگل رقم زده اند. معمولا از لحاظ فوتبالی بین این دو شهر همواره رقابت بسیار جذابی وجود داشته اما تشویق سیدجلال توسط رشتی های حاضر در ورزشگاه نشان داد که این دوئل، رقابتی کاملا اخلاق مدار است.

 

1378038

 

عکس از امیرصالح غنجی

 

دیدگاه‌ها