کد خبر : 1586993 | 06 بهمن 1397 ساعت 19:00 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین تیم ملی

تمرین ملی پوشان زیر نظر خبرنگاران ژاپنی

تمرین امروز ملی پوشان از ساعت 16:30 در ورزشگاه کریکت ابوظبی برگزار شد.

تمرین ملی پوشان زیر نظر خبرنگاران ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر ژاپن در شهر ابوظبی، عصر امروز برگزار شد و بازیکنان در میدان حضور پیدا کردند تا به مرور برنامه های تاکتیکی سرمربی تیم ملی بپردازند.


بازیکنان راس ساعت 16:30 پا به زمین شماره دو ورزشگاه کریکت ابوظبی گذاشتند. بازیکنان پس از ورود به زمین ابتدا به مانند همیشه در گروه های چند نفره به رقابت با یکدیگر پرداختند. نکته جالب در این قسمت از تمرین اصرار شدید میک مک درموت به توپ ندادن به بازیکنان بود که در نهایت با حضور کی روش این موضوع حل شد.

 


سرمربی تیم ملی به همراه جهانبخش و حاج صفی و سردار و البته مارکار رقابت جالبی به راه انداخت. در این رقابت جهانبخش درون دروازه ایستاد و سعی کرد تا مانع وارد شدن ضربات بازیکنان روبرو به دروازه شود.

 


پس از آغاز جدی تمرین امروز بازیکنان در ابتدا زیر نظر میک مک درموت به تمرین پرداختند. آنها در این قسمت تمرین بدنی و بدون توپ داشتند تا پس از گرم کردن کار خود با توپ را آغاز کنند.


میلاد محمدی و مهدی ترابی دو ملی پوشی بودند که زیر نظر دیگو جدا گانه به تمرین پرداختند. تمرین اختصاصی این دو بازیکن بدون توپ بود.

 

 


پس از آغاز کار با توپ ملی پوشان نیز مرتضی پورعلی گنجی، سردار آزمون و امید ابراهیمی سه بازیکنی بودند که به صورت اختصاصی تمرین خود را از سر گرفتند.


بازی آقا وسط در محیطی کوچک، برنامه بعدی بازیکنان بود که به نوعی آغاز کار با توپ آنها محسوب می شد. پس از این تمرین زمان اصحاب رسانه بر سر تمرین تیم ملی به پایان رسید و از این قسمت به بعد بازیکنان پشت درهای بسته به تمرین پرداختند.


خبرنگاران ژاپنی بسیاری در تمرین حضور داشتند که البته کری خوانی گرمی نیز با خبرنگاران ایرانی به راه انداخته بودند.

عکس ها: نعیم احمدی

 

دیدگاه‌ها