کد خبر : 1561419 | 24 مهر 1397 ساعت 10:11 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

تنش در رابطه‌ی ستاره‌ی لهستانی بایرن و سرمربی لهستان

لواندوفسکی به دنبال کودتا در تیم ملی لهستان؟

از نمایش‌های ضعیف تیم ملی لهستان در بازی‌های اخیرش با حضور رابرت لواندوفسکی اینطور به نظر می‌رسد که در شرایط فعلی بازیکنان بایرن مونیخ هر کجا می‌روند بحران را با خودشان به آنجا منتقل می‌کنند.

لواندوفسکی به دنبال کودتا در تیم ملی لهستان؟

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه از جام جهانی روسیه تا امروز تیم ملی آلمان افولی وحشتناک را تجربه کرده و به واقع شایسته‌ی عنوان بدترین تیم ملی اروپا بوده اما لهستانِ رابرت لواندوفسکی هم با اختلافی اندک می‌تواند برای کسب عنوان بدترین تیم ملی این روزهای اروپا با مانشافت رقابت کند.

 

سفیدپوشان لهستان در جام جهانی روسیه از سه بازی خود در مرحله‌ی گروهی در دو بازی شکست خورده و از دور رقابتها حذف شدند. لهستان بعد از آن در لیگ ملتهای یوفا هم نتایج ضعیفی بدست آورده. یاران لواندوفسکی ابتدا مقابل ایتالیا به تساوی رسیدند ولی بعد از آن با دو شکست مقابل ایتالیا و پرتغال نشان دادند که نمی‌توانند برای تیم‌های بزرگ اروپایی مشکل‌ساز باشند. از این گذشته لهستان چه درون زمین و چه بیرون از زمین، تصویر یک تیم متحد و یکدست را مخابره نکرده و ناهماهنگی و تنش درون‌تیمی یکی از مشکلات اصلی این تیم بوده است.

 

جالب اینجا است که یکی از مهمترین منابع ابراز نارضایتی و مشکل‌سازی در تیم ملی لهستان، رابرت لواندوفسکی ستاره‌ی بایرن مونیخ بوده است.

 

لواندوفسکی در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی بیلد با انتقاد از سیستم تیم ملی لهستان و روش‌های سرمربی این  تیم یرژی بیژنچک گفت:" سیستم‌های بازی دیگری هست که برای بازی ما به مراتب بهتر از سیستم فعلی است چون بازیکنان لهستان نمی‌توانند با سیستمی  که سرمربی تیم به استفاده از آن اصرار دارد، ارتباط برقرار کنند. به همین خاطر است که در زمین کار ما سخت می‌شود".

 

اما بیژنچک هم در مقابل انتقادهای لواندوفسکی ساکت ننشسته و پاسخ صریحی به او داده است. با اینحال از مجموع شواهد اینطور به نظر می‌رسد که تیم ملی لهستان این روزها مشکل دارد و اگر اوضاع به همین شکل ادامه پیدا کند باید منتظر تداوم کسب نتایج ضعیف از سوی این تیم بود.

 

بیژنچک در پاسخ به انتقادهای ستاره‌ی خط حمله‌اش لواندوفسکی گفت:" فوتبالیست‌ها باید خودشان را با تیم وفق دهند و برای اینکه عملکرد ضعیف‌شان را بپوشانند نباید به دنبال بهانه بگردند و سیستم بازی تیم را بهانه کنند. پیشنهاد من به بازیکنانم این است که به فکر بازی و عملکرد خودشان باشند. من قبل از آخرین بازی‌مان وقتی با لواندوفسکی صحبت کردم نارضایتی‌ای ندیدم. او معتقد بود اوضاع تیم بر وفق مراد است".

 

دیدگاه‌ها