کد خبر : 1561642 | 24 مهر 1397 ساعت 21:58 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

فتحی: گرو خوب نباشد بدون ضرر جدا می‌شود

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید آن ها نیز به اندازه پرسپولیس ارز ثانویه گرفته اند.

فتحی: گرو خوب نباشد بدون ضرر جدا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست باشگاه استقلال یکی از تماشاگران ویژه دیدار ایران و بولیوی بود. او در پایان این بازی در میان خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد. ابتدا سوالی درباره شایعه حضور مجتبی جباری روی نیمکت استقلال و مخالفت مدیریت مطرح شد و فتحی گفت: از آقای شفر سوال کردید و او به صراحت گفت. هر وقت جناب شفر به مربی ایرانی یا خارجی نیاز داشته باشد، به باشگاه پیشنهاد می دهند و باشگاه در این باره تصمیم می گیرد و فعلا این اتفاق نیفتاده، کادرفنی مان به کارش ادامه خواهد داد.

 

او در ادامه به بازی ایران - بولیوی پرداخت و اظهار داشت: بازی بسیار عالی بود، از برد ایران خوشحالم و امیدوارم در بازی های جام ملت های آسیا بدرخشیم و شیرمردان ایرانی بهترین نتیجه را تقدیم مردم ایران کنند.

 

امیرحسین فتحی همچنین درباره الحاجی گرو و انتقادات هواداران نسبت به عملکرد او گفت: اگر بازیکن بازیکن خوبی نباشد مطمئن باشید اردوی تیم ما را ترک می کند و انشالله ضرری هم متوجه ما نمی شود. این بازیکن سال قبل یکی از بازیکنان خوب تیم سوئدی بوده و به نظر من هنوز با فضا و اتمسفر تیم مچ نشده و روز به روز هماهنگ می شود و بهتر می شود. هشت هفته از لیگ گذشته اما او چهار هفته است به ما اضافه شده، از هفته سوم یا چهارم آمد.

 

وی درباره اختصاص ارز ثانویه به سرخابی ها و مقدار آن تصریح کرد: همان مقداری که پرسپولیس گرفته ما هم گرفتیم و از وزارت ورزش تشکر می کنیم.

 

فتحی در پایان به دو خارجی دیگر آبی ها نیز پرداخت و گفت: نویمار فعلا ماندگار است. درباره آقای طارق همام هم تصمیمی گرفته نشده و اگر گرفته شود اعلام خواهد شد، هنوز کمیته انضباطی در این باره تشکیل نشده است.

 

 

دیدگاه‌ها