کد خبر : 1619789 | 03 تیر 1398 ساعت 20:20 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندو تورس:

انتقال به رئال مادرید برای من غیرممکن بود

فرناندو تورس، مهاجم باتجربه اسپانیایی، خبر از احتمال حضور در عرصه مربیگری داد.

انتقال به رئال مادرید برای من غیرممکن بود

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو تورس که اخیرا خبر از خداحافظی از دنیای فوتبال داده، در حال حاضر سفری به توکیو داشته و در این سفر و در مصاحبه ای در مورد اهداف خود بعد از خداحافظی از فوتبال و همچنین غیرممکن بودن حضور وی در باشگاه رقیب یعنی رئال مادرید صحبت کرده است.

 

فرناندو تورس در مورد احتمال انتقال به رئال مادرید در دوران ورزشی اش گفت: "من دوست ندارم در مورد فرضیات صحبت کنم اما چنین انتقالی هرگز اتفاق نخواهد افتاد. گرچه همیشه می گویند هیچ چیز غیرممکن نیست، اما انتقال به رئال مادرید برای من غیرممکن بود و ذهنیت من هرگز تغییر نخواهد کرد."

 

1305003

 

حضور در عرصه مربیگری: "در سال های اخیر من حضور در زمینه مربیگری را نیز برای آینده خود در نظر گرفته ام. این تصمیمی بود که قبلا هرگز در ذهنم وجود نداشت اما در نهایت متوجه شدم که نزدیک ترین مسیر برای نزدیک بودن به زمین فوتبال همین مربیگری است. من در دورانی که فوتبال بازی می کردم سرمربیان بزرگی داشتم و نکات زیادی را از آنها یاد گرفته ام.

 

در حال حاضر قصد دارم استراحت کنم والبته فعالیت من در ژاپن ادامه دارد و تلاش می کنم از تجربه خود برای کمک به رشد باشگاه ساگان توسو استفاده کنم تا تصویر آنها را در جهان بهبود دهم. آنها می خواهند در ژاپن و در عرصه بین المللی رشد کنند و من می خواهم به آنها در این زمینه کمک کنم."

دیدگاه‌ها