کد خبر : 1617459 | 23 خرداد 1398 ساعت 19:10 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

زیکو:

مسی بزرگترین تهدید برای قهرمانی برزیل است

اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که لیونل مسی بزرگترین تهدید برای کسب قهرمانی تیم ملی این کشور در رقابت های کوپا آمه ریکا در تابستان امسال است.

مسی بزرگترین تهدید برای قهرمانی برزیل است

به گزارش "ورزش سه"، برزیل که میزبان این دوره از رقابت های کوپا آمه ریکاست قصد دارد نهمین قهرمانی خود در این رقابت ها را به دست بیاورد. آنها آخرین بار در سال 2007 و با پیروزی 3 - 0 برابر آرژانتین موفق به قهرمانی شده اند.

 

 

1410597

 

 

زیکو در آستانه آغاز رقابت ها کوپا آمریکا در گفتگو با سایت گل گفت:« شرایط مسی اخیرا خوب بوده است. اگر او در شرایط خوبی باشد، آرژانتین حریف بسیار سختی خواهد بود و بزرگترین تهدید برای برزیل. این لزوما یک قانون نیست که بازیکنان بزرگ مانند مسی و نیمار باعث پیروزی یک تیم می شوند.

داشتن قدرت تیمی اهمیت بیشتری دارد. شیلی دو سال متوالی در 2015 و 2016 قهرمان این رقابت ها شد و بیشتر بازیکنان آنها بازیکنان اصلی باشگاه های اروپایی و سایر کشورهای خارجی بودند.»

 

برزیل یک رکورد باورنکردنی در این رقابت ها دارد. آنها پیش از این 4 بار میزبان کوپا آمریکا بوده اند و در هر 4 بار قهرمان نیز شده اند. با این حال آخرین قهرمانی آنها در خاک خودشان به سال 1989 برمیگردد. زیکو در این باره گفت:« وقتی یک رقابت در خاک کشور خودتان برگزار می شود، انتظارات مردم بسیار بالا می رود اما بازیکنان می توانند با آرامش بازی کنند. مردم فکر نمی کنند که این تفاوت چندانی کند اما در واقع تاثیر زیادی دارد.

وقتی بازیکن نیاز به یک انگیزه کوچک دارد و صدای فریادهای طرفداران را می شنود، واکنش بیشتری نشان داده و بهترین عملکردش را به نمایش می گذارد. حضور در تیم ملی برزیل یک افتخار است. مردم انتظار دارند که بازیکنان این پیراهن را بر تن کنند، با افتخار قهرمان شوند و به پیروزی ادامه دهند. باید قدرت ذهنی کافی برای غلبه بر این فشار را داشت.»

دیدگاه‌ها