کد خبر : 1617614 | 24 خرداد 1398 ساعت 18:28 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین اظهارنظر یکی از مربیان جدا شده تیم امید؛

شاهرودی: فرهاد مجیدی زنگ‌ می‌زد هم نمی‌ماندم

رضا شاهرودی مربی سابق تیم امید توضیحاتی در مورد دلایل جدایی اش از تیم پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان مربی تیم را ارائه داد.

شاهرودی: فرهاد مجیدی زنگ‌ می‌زد هم نمی‌ماندم

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران در مرحله اول انتخابی المپیک 2020 با سرمربیگری زلاتکو کرانچار در گروهش به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به عراق که در دیدار سوم مقابل ایران به تساوی بدون گل دست یافت، دوم شد ولی درنهایت موفق شد جواز صعود به مرحله دوم بازی ها که دی ماه در تایلند برگزار خواهد شد را کسب کند. با این حال دوم شدن تیم امید، مخالفت هایی را برای ادامه حضور کرانچار به وجود آورد و این مربی قراردادش توسط فدراسیون فسخ شد.

 

پس از اینکه تمام گزینه های مدنظر فدراسیون یکی یکی تیم های دیگر را برای آینده خود انتخاب کردند، طی روزهای گذشته سرانجام فرهاد مجیدی به عنوان گزینه جانشین کرانچار انتخاب و حضورش روی نیمکت تیم امید نهایی شد. پس از انتخاب مجیدی، مسئله بعدی این بود که آیا سهراب بختیاری زاده و رضا شاهرودی دو دستیار سابق مربی کروات حاضر به همکاری با مجیدی که در رده ملی سابقه کمتری نسبت به آنها دارد، می شوند یا خیر که در نهایت روز گذشته به صورت رسمی اعلام شد این دو چهره از تیم امید جدا شده اند.


با شاهرودی در مورد تصمیم به جدایی از تیم امید صحبت کردیم که در ادامه می توانید حرف های او و دلایلش را بخوانید.

 

1412926

 


رضال شاهرودی مربی سابق تیم امید در تیم امید حرف هایش در مورد دلیل جدایی را اینگونه در گفتگو با "ورزش سه" آغاز کرد:« حمید خان (حمید استیلی) دیروز با من صحبت کرد تا با تیم ادامه دهم ولی من هر چه با خودم فکر کردم و بالا پایین کردم، دیدم نمی شود. هر کسی بالاخره حق تصمیم گیری دارد. من هم تصمیم گرفتم جدا شوم. برای من حمید استیلی خیلی قابل احترام است. ممنونم که من مدنظرش بودم ولی در نهایت به دلایلی که نمی خواهم به صورت واضح در مورد آنها صحبت کنم، تصمیم بر این گرفتم تا نباشم. امیدوارم اما بعد از 44 سال یک اتفاق خوب برای فوتبال ما بیافتد و تیم امید به المپیک برسد.»

 
رضا شاهرودی در واکنش به این سوال که آیا حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت سرمربیگری تیم دلیل اصلی اش برای جدایی بوده است، می گوید:« فرهاد مجیدی ما زمانی که تیم ملی بودیم و در مقدماتی جام جهانی 1998 توسط آقای مایلی کهن به تیم ملی دعوت شده بود، سنی نداشت و فقط همین را می توانم بگویم. آنجا، هم به من و هم تمام بازیکنان تیم ملی احترام می گذاشت. برای او آرزوی موفیت می کنم امیدوارم این اتفاق بیافتد و بعد از 44 سال به المپیک برسیم. بازیکنان خوبی با پتانسیل بالا داریم.»

 

دستیار سابق زلاتکو کرانچار در واکنش به این دیدگاه که حمید استیلی اعلام کرده، بختیاری زاده و شاهرودی به دلیل پیشنهادهایی که داشتند، با تیم امید ادامه ندادند، بیان کرد: « بالاخره ما پیشنهاد داشتیم و بعدا در این مورد صحبت می کنیم ولی در درجه اول موضوع همکاری نکردن ما است و دیروز هم با حمید خان در این مورد صحبت کردم و گفتم نمی توانم. به هر حال ما مربی هستیم و در آینده این پیشنهادها را بررسی می کنیم.»

 

از شاهرودی در این رابطه پرسیدیم که آیا فرهاد مجیدی با او تماسی برای ادامه همکاری با تیم امید داشته یا خیر که او تاکید کرد: « نه فقط در این مدت با حمید استیلی صحبت کردم و در مورد تصمیمم با او صحبت کردم. فرهاد مجیدی تماسی با من نداشت ولی اگر تماس هم می گرفت باز هم تصمیمم همین بود.»

 

1412925

 

در حال حاضر تیم امید سرمربی دارد ولی به غیر از فرشاد ماجدی مربی دیگری ندارد و این نمی تواند برای تیمی که روز آینده تمریناتش را آغاز می کند، شرایط خوبی باشد. وینگر چپ سال های قبل تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سوال گفت: « خب آقای ماجدی در استقلال هم در 5 دیداری که فرهاد مجیدی مربیگری می کرد، دستیار ایشان بود و احتمالا با ایشان ادامه می دهند. در مورد مابقی نفرات هم احتمالا با صحبت هایی که میان آقایان مجیدی و استیلی می شود، به جمع بندی می رسند. فقط امیدوارم دقت بیشتری در انتخاب دستیاران بشود تا با توجه به اینکه فرهاد مجیدی تجربه زیادی در مربیگری ندارد، به ایشان از لحاظ فنی بتوانند کمک کنند.»

 

شاهرودی حرف هایش را بار دیگر با آرزوی موفقیت برای تیم امید و فرهاد مجیدی خاتمه داد و گفت: « زیاد حرف نمی زنم. من تصمیمم را گرفتم ولی با تمام وجودم و از صمیم قلبم دوست دارم این تیم به المپیک برود. بازیکنان خوبی در تیم داریم. خیلی با آنها راحت بودم؛ هم من آنها را دوست داشتم و هم آنها با من رابطه خوبی داشتند. به هر حال یک سال با هم زندگی کردیم و روابط بسیار خوبی بین ما بود. همین‌جا به آنها می گویم که با تمام قدرت بروند و تمام وجودشان را برای موفقیت تیم امید بگذارند. امیدوارم تیم امید با فرهاد مجیدی بتواند به المپیک برسد تا طلسم 44 ساله هم شکسته شود.»

دیدگاه‌ها