کد خبر : 1618697 | 29 خرداد 1398 ساعت 16:21 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تمرین دنیزلی با تیم جدید

مصطفی در بنیان دیزل؛ تراکتور پوست می اندازد

اولین تمرین تراکتور برای فصل جدید اگرچه بدون حضور هواداران برگزار شد اما انگیزه زیاد دنیزلی در 70 سالگی حال و هوای خاصی به این تمرین بخشید.

مصطفی در بنیان دیزل؛ تراکتور پوست می اندازد

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی اگرچه امسال برخلاف فصل گذشته در بحث نقل و انتقالات هیاهوی زیادی به پا نمی کند و در سکوت خبری به مذاکره و عقد قرارداد با مربیان و بازیکنان مد نظرش می پردازد، اما پیش بینی می شود مثل لیگ هجدهم یکی از جذاب ترین تیم های فصل جدید باشد. سرخ های فوتبال آذربایجان بعد از جذب چند بازیکن مطرح لیگ برتری مصطفی دنیزلی سرمربی پرآوازه ترک تبار را به عنوان مسئول کادرفنی خود انتخاب کردند و از دیروز تمرینات خود را برای فصل جدید زیر نظر این مربی مشهور و محبوب استارت زدند.


بی تردید حضور دنیزلی بر جذاب تر شدن تراکتورسازی در لیگ نوزدهم می افزاید؛ به خصوص اینکه هواداران آذربایجانی نیز استقبال ویژه ای از جذب این مربی 70 ساله کرده اند و حالا به نظر می رسد برای گذراندن یک فصل رویایی در این استان مهیا است.


اگرچه در تمرین دیروز هواداران تراکتورسازی حضور نداشتند اما باشگاه برنامه ریزی هایی انجام داده تا طی روزهای آینده و بعد از جمع تر شدن جمع بازیکنان یکروز را برای استقبال هواداران از دنیزلی تعیین کند تا آنها به ورزشگاه بنیان دیزل بروند و به سرمربی ترک تبار تیم شان خوشامد بگویند.

 

1413968


در هر حال تمرینات تراکتورسازی از روز گذشته زیر نظر مصطفی پاشای آذربایجانی ها با حضور 10 بازیکن استارت خورد که از جمع نفرات بزرگسال فقط 8 بازیکن حضور داشتند. از بین بازیکنانی که سال گذشته نیز در تراکتورسازی حضور داشتند محمدرضا اخباری، سیداحمد موسوی، یوکیا سوگیتا، اکبر ایمانی و ساسان انصاری با حضور در بنیان دیزل دیروز کارشان را استارت زدند. از این جمع البته احتمالا محمدرضا اخباری تراکتورسازی را به مقصد استقلال ترک خواهد کرد.


از بین بازیکنان جدید تراکتورسازی نیز محمدرضا خانزاده مدافع سابق تیم ملی و الاهلی قطر که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، مهدی تیکدری و سعید مهری حضور یافتند و کارشان را استارت زدند.


مساله مهم در تمرین دیروز غیبت مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی 3 ستاره ملی پوش سرخ ها است که پیش از این شایعاتی درباره جدایی شان نیز وجود داشت. این 3 ستاره باتجربه اما با تراکتورسازی قرارداد دارند و غیبت شان را با دنیزلی هماهنگ کرده بودند. حاج صفی که خودش رسما اعلام کرد به قراردادش با تراکتور پایبند است و شجاعی و دژاگه نیز بعید است بتوانند از جمع تراکتوری ها جدا شوند. از این رو چون این 3 بازیکن در اردوی تیم ملی حاضر بودند و کمتر از سایرین استراحت کردند، با کسب اجازه از مصطفی دنیزلی و سایر مسئولان تراکتورسازی با چند روز تاخیر در تمرینات شرکت خواهند کرد.  همچنین رشید مظاهری دروازه‌بان جدید تراکتورسازی نیز از کادرفنی اجازه گرفت و دیروز در تمرین شرکت نکرد. او نیز طی روزهای آینده به تمرینات تراکتور اضافه می شود و کارش را آغاز می کند.


اگرچه حضور کم تعداد بازیکنان تمرین روز گذشته تراکتورسازی را از رسمیت انداخته بود، اما همین که دنیزلی رسما کارش را استارت زده، می تواند قابل توجه باشد. او به همراه دوست و یار همیشگی اش در پاس تهران و پرسپولیس علی صادقی در تبریز حضور یافت و البته از دستیار ایرانی اش یعنی ساکت الهامی نیز رونمایی شد. آقا مصطفی هنوز دستیار ترک تبار خود را به ایران نیاورده اما شنیده می شود علی گول تکین که همه جا کنار او بوده نیز به زودی به تبریز می رود تا به عنوان دستیار اول فعالیتش را آغاز کند. هرچند که این مربی در ترکیه تیم دارد و حضورش در ایران به سادگی امکان پذیر نیست.

 

1413969


نکته مهم در تمرین دیروز انگیزه ویژه دنیزلی در اولین حضور خود در تمرین بود. او که انتقادهایی بابت بالارفتن سن و سالش را نیز به جان خریده در آستانه 70 سالگی نشان داد که هنوز انرژی خوبی دارد و با انگیزه زیاد می خواهد یک موفقیت دیگر را در تراکتورسازی سپری کند. اتفاقی که می تواند باعث خوشحالی هواداران تراکتور شود و آنها را بیش از گذشته راغب به حمایت از تیم شان کند. او دیروز بیشتر با بازیکنان حرکات کششی کار کرد و خبری از کار با توپ نبود. از سوی دیگر تعداد کم نفرات باعث شد تا دنیزلی نتواند اندیشه های فنی اش را دیکته کند و به نظر می رسد برای تماشای تمرینات خاص این مربی باید منتظر روزهای آینده باشیم.


بی شک با اضافه شدن سایر بازیکنان به تمرینات تراکتورسازی و شکل گیری این تیم برای لیگ برتر جذابیت های سرخپوشان آذربایجان بیشتر به چشم می آید. هرچند که از حالا هم مشخص است تراکتور برای لیگ نوزدهم یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها