کد خبر : 1617189 | 22 خرداد 1398 ساعت 11:30 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اروپاگردی قلعه نویی به بروکسل رسید

سرمربی سپاهان تماشاگر جدال بلژیک با اسکاتلند

در روزهایی که باشگاه سپاهان حضور پررنگی در بازار نقل و انتقالات تابستانی دارد سرمربی این تیم کیلومترها دورتر از ایران مشغول تماشای بازی های ملی در اروپا است.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی بعد از توافق با سران باشگاه سپاهان برای ادامه همکاری با تیم محبوب نصف جهان برای سپری کردن تعطیلات و استراحت تابستانی ایران را ترک کرد در ابتدا راهی ترکیه شد تا مدتی دور از هیاهوی فوتبالی قرار داشته باشد.


سرمربی سپاهان که بعد از رساندن این تیم به نایب قهرمانی لیگ و کسب سهمیه بازگشت دوباره به آسیا برای یک فصل دیگر با زردپوشان برای ادامه همکاری به توافق رسید با خیالی آسوده راهی اروپا شد تا استراحت و ریکاوری لازم را برای چند هفته ای داشته باشد. جالب این که قلعه نویی بعد از اقامت چند روزه در آنالیا ترکیه حالا سر از قلب اروپا در آورده و در ورزشگاه های معروف دیده می شود.


قلعه نویی دیشب در حاشیه بازی حساس و جذاب بلژیک با اسکاتلند در مرحله انتخابی یورو 2020 در ورزشگاه شهر بروکسل دیده شد تا از نزدیک شاهد جدال شیاطین سرخ اروپا با اسکاتلندی هایی باشد که آخرین شانس های خود برای سفر به یورو 2020 را دنبال می کردند. اروپاگردی ژنرال قطعا به این کشور معطوف نخواهد شد و باید در انتظار تصاویر جدیدتری از این مربی در روزهای آتی بود.

 

1412481

دیدگاه‌ها